مجموع نظرات: ۲
یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
۰ نفر

سیم کارت های همراه اول اولین و معتربرترین سیم کارت های موجود در باراز سیم کارت هستند.

image-20230319124702-1.png

متقاضیان سیم کارت های همراه اول همواره به دنبال مراکز معتبری برای تهیه این سیم کارت ها هستند. مشترکین جم ( دفتر خدمات دولت) را می توان یکی از معتبرترین دفاتر خدمات ارتباطی دانست.

همانطور که می دانید اپراتور همراه اول طرح های تشویقی زیادی برای متقاضیان خرید سیم کارت های خود ارائه می دهد. هدیه طرح شتابی همراه اول یکی از این طرح ها است که تمامی مشترکین سیم کارت های همراه اول بعد از مراجعه به مراکز  فروش سیم کارت  و تهیه خط مورد نظر خود، مشمول این طرح می شوند. در این طرح، به تمامی مشترکان سیم‌کارت های همراه اول که قبض پایان دوره خود را به موقع پرداخت کنند، هدیه شتاب در پرداخت در نظر گرفته می شود. این هدیه زمانی به مشترک سیم‌کارت همراه اول تعلق می گیرد، که قبض پایان دوره خود را تا پایان روز 6 ام هر ماه به صورت غیر حضوری پرداخت کند. در این زمان مشترک، هدیه همراه اول را دریافت می کند و پیامکی دریافت می کند که طی آن اعلام می شود وی مشمول دریافت هدیه شتاب در پرداخت شده است. در این پیامک مهلت زمانی که مشترک برای فعال کردن هدیه خود فرصت دارد به او اعلام می شود ،که با توجه به انتخاب مشترک می تواند یک روز مکالمه رایگان درون شبکه، 2 گیگابایت اینترنت یک روزه رایگان یا 75 امتیاز باشگاه فیروزه ای باشد.

کاربرانی که می خواهند این هدایا را دریافت کنند باید توجه داشته باشند که هدیه مکالمه رایگان یا هدیه اینترنت رایگان یا امتیاز باشگاه فیروزه ای به صورت اتوماتیک فعال نمی شود. لذا مشترکینی که مشمول دریافت این هدیه هستند باید با شماره گیری یک کد، شخصا هدیه را فعال کنند و با شماره گیری کد دستوری # 115 * 10 * از سیم کارت همراه اول دائمی خود می توانند هدیه شتاب در پرداخت خود را دریافت کنند. مشترکین متقاضی برای فعال سازی هدیه شتاب در پرداخت باید در همان روزی که قصد استفاده از مکالمه رایگان یا افزودن امتیاز باشگاه فیروزه ای را دارند با کد دستوری اعلام شده در بالا، باید اقدام کنند. مشترکین مشمول، از زمان پرداخت قبض تا پایان همان ماه امکان فعال سازی و استفاده از هدیه مکالمه رایگان یا هدیه اینترنت رایگان یا امتیاز باشگاه فیروزه ای را در روز دلخواه خواهند داشت. مدت اعتبار هدیه مکالمه یا اینترنت شتاب در پرداخت از تاریخ فعال سازی به مدت 24 ساعت خواهد بود و نیز برای دریافت 75 امتیاز باشگاه فیروزه ای فقط وارد کردن کد در همان روز کافی است.

راهنمای طرح بر روی کد دستوری * 10 * 1159 #قابل دسترسی است.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که چنان چه مشترک پس ازتاریخ 6 ام هر ماه اقدام به پرداخت قبض پایان دوره خود کند مشمول دریافت هدیه شتاب در پرداخت نمی شود .

کد خبر 749797

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha