هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خداراشکر می‌کنم که بالاخره بعد از چندسال مزد زحمات خود را گرفتیم.

شکاری

 رضا شکاری پس از دعوت شدن به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم که بالاخره بعد از چندسال مزد زحمات خود را گرفتیم.

وی در خصوص اینکه اگر سرمربیان قبلی تیم ملی به لیگ نگاه می کردند باید دعوت می شد گفت: نه نمیشد اینطور گفت چرا که بازیکنانی هم هستند که بهتر از من هستند که جای آنها در تیم ملی خالی است. اما به هرحال تصمیم کادر فنی مهم است و نفراتی که انتخاب شدند قطعا شایسته تیم ملی فوتبال هستند.

شکاری درباره این که آیا فکر می‌کرد به تیم ملی دعوت شود یا خیر گفت: امسال فصل بسیار خوبی را داشتم و انتظار داشتم که به تیم ملی دعوت شوم اما گفتم بازیکنان بهتری هم بودند که باید دعوت می شدند.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: من حدود یکسال که در هیچ تیمی نمیتوانستم حضور داشته باشم با تیم گل گهر تمرین کردم و خودم هم می دانستم که باید ۲ سال در این تیم زحمت بکشم تا بتوانم به موفقیت برسم خداراشکر در تیم قلعه نویی توانستم خوب عمل کنم و امروز هم به تیم ملی دعوت شوم.

وی در پایان در خصوص کار کردن با امیر قلعه نویی گفت: امیر قلعه نویی مربی خوبی است و با کسی تعارف ندارد و در تیم گل گهر هم همینطور بود. در گل گهر هم اگر بد بازی می کردم تعویضم می‌کرد و با کسی تعارف نداشت. به فدراسیون فوتبال هم تبریک می گویم به دلیل انتخاب درستی که داشت.

کد خبر 749796

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • خسرو IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    13 5
    این که لیست نهایی نیست داداش منتظر باش تا خط بخوری
  • زنده بادایران عزیز IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    9 8
    بله، از نظر شما انتخاب درستیه چون شمارو به تیم ملی دعوت کرد.
  • عدل وانصاف IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    21 4
    بنده خدا محمد ربیعی( سرمربی مس رفسنجان) بهترین مربیه، ولی چون اهل چاپلوسی نیست به حقش نرسیده تاحالا
  • US ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    21 4
    احسنت بخاطر انسانیت وطرز فکرت که میگی بهترمن هم هستندبازیکنانی که دعوت نشدند، این فهم وشعورت رامیرسونه.جدای ازاینکه حقت بوده یا نه. انشااله موفق باشی ودرترکیب اصلی ببینیمت
    • حسن پناهی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      6 1
      بعد از مدتها یک کاشته زن خوب تو ایران پدیده شده. رضا شکاری امسال دو تا گل دوتا هم کاشته به تیر زده.
  • سید معرفت هاشمی CA ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    14 2
    به نظرم مصاحبه را زود شروع کردی. وارد حاشیه نشو والا زود نابود میشی. تمرکزت به فوتبال باشه حالا قبلا دعوت نمیشدب الان دعوت میشی .
  • محسن NL ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    4 0
    سلام دوستان کمتر مربی شده به افتخارات خودش خیانت کنه مربی خارجی هرگز اینچنین نیستند مگر اینکه آنقدر پول کلان بگیرند که قید همچی رو بزنن بالاخره ۲۰در صد مردم فوتبال وارنج خوب را بلد هستند وعلت های باخت یا برد را بلد هستند .لیست قلعه نوعی عالیه به شرطی که بهترین بازیکنان روی نیمکت ذخیره نباشند .مثال تا بحال دیدید رونالدو .مسی امباپه .مارادونا .پله وبازیکنان مطرح دنیا ذخیره ونیمکت نشین باشن هرگز هرگز
  • کیومرث قاجار IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    1 2
    جناب مستدام شکاری... باید هم به فدراسیون تبریک بگی بابت این انتخابش، چون اگر غیر از این میگفتی نونت ... بود ،باید در مورد اینکه کار فدراسیون درست بوده یا غلط کارشناسهای با کمال کشور نظر بدن ، وگرنه این چن نفری که به تیم ملی دعوت شدن از ته دل میگن که انتخاب فدراسیون تو این صد سال اخیر بهترین عملکرد بوده.
  • هرف هثاب IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    2 3
    قائدی و عمری از شکاری بهتر هستن.