امروز استفاده از همراه بانک برای همه ی افراد به یک ضرورت تبدیل شده، زیرا بسیاری از کارهای ما وابسته به انجام امور بانکی مختلف است.

image-20230319093217-1.jpeg

همراه بانک با ویژگی‌های خاصی که دارد، توانست خیلی زود به بخش جدانشدنی از گوشی‌های هوشمند تبدیل شود و تقریبا هر فرد دارای حساب بانکی یکی از این اپلیکیشن‌ها، را روی موبایل خود نصب دارد.

شاید به این فکر کنید که همراه بانک چه استفاده‌ای دارد و مزیت‌های آن چیست؟ قطعا منتظر نبودن در صف بانک می‌تواند مهم‌ترین دلیل استفاده و مزیت آن به‌شمار آید.

در ادامه بیشتر با مزایای استفاده از این اپلیکیشن و کاربردهایی که دارد می‌پردازیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

همراه بانک چیست؟

همراه بانک اپلیکیشنی است که روی گوشی همراه نصب شده و امکانات بسیاری برای افراد فراهم می‌کند. با نصب این برنامه یک بانک شبانه‌روزی در اختیار شما قرار می‌گیرد که نیازتان را به هرگونه مراجعه حضوری براب کارت به کارت، پرداخت قبض و... به بانک از بین ‌می‌برد.

چرا باید از همراه بانک استفاده کنیم؟

تقریبا می‌توان گفت همه ما از منتظر ماندن در صف‌های طولانی بانک خسته‌ می‌شویم، اما در بسیاری از موارد هیچ راه فراری از این موضوع نیست و باید برای انجام برخی امور به بانک‌های مختلف مراجعه کنیم.

البته این موضوع مربوط به قدیم است که باید مسافتی را طی می‌کردیم و مدت‌زمانی را روی صندلی‌ها می‌نشستیم تا نوبت‌مان شود. بماند که این زمان چقدر کسل‌کننده و در بسیاری از مواقع طولانی می‌شد.

اکنون می‌توان با نصب تنها یک اپلیکیشن، تمام امور بانکی را بدون هیچ‌گونه معطلی و اتلاف وقت انجام داد. اینکه می‌گوییم تمام کارهای بانکی، کاملا درست است. زیرا امکان افتتاح حساب نیز توسط این برنامه‌ها فراهم شده و بسیار کاربردی هستند.

با نصب همراه بانک دیگر در صف طولانی بانک‌ها منتظر نمانید

مزایای استفاده از همراه بانک

بانک‌ها برای ارائه خدمات به مشتریان خود و راحتی آنها اقدام به طراحی و تولید برنامه‌های کاربردی کردند که با نصب آنها روی گوشی موبایل، بتوان به‌صورت تمام وقت از خدمات بانکی (نه فقط کارت به کارت و انتقال وجه) استفاده کرد.

از مهم‌ترین مزایای این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان انجام تراکنش‌های مختلف بدون مراجعه حضوری به بانک
  • استعلام صورت‌حساب و موجودی
  • مشاهده گردش حساب
  • انتقال وجه به حساب‌های مختلف
  • خرید شارژ
  • پرداخت قبض

به‌طور کلی بسیاری از عملیات بانکی در این اپلیکیشن‌ها خلاصه‌ می‌شود و کمک بسیار زیادی به افراد برای صرفه‌جویی در وقت می‌کنند.

آیا اپلیکیشن‌های همراه‌بانک امنیت دارند؟

قطعا نظام بانکی کشور قبل از ارائه این‌گونه خدمات به افراد برای سهولت در انجام کارهای بانکی، اقدامات لازم برای حفظ امنیت حساب کاربران را نیز فراهم کرده است.

معمولا این گونه اپلیکیشن‌ها زیر نظر پلیس فتا عملیات‌های لازم را انجام می‌دهند و به‌همین دلیل نیز امنیت آنها کاملا تاییدشده است.

اگر به‌دلیل عدم اطمینان کافی هنوز برای نصب این برنامه اقدام نکرده‌اید بهتر است هرچه سریع‌تر شما نیز با این روش نوین و پرسرعت همراه شوید.

با نصب همراه بانک دیگر در صف طولانی بانک‌ها منتظر نمانید

کدام اپلیکیشن را به‌عنوان همراه بانک انتخاب کنیم؟

برای بهره‌مندی از خدمات بانکی می‌توان از اپلیکیشن‌های مخصوص هر بانک استفاده کرد که در بالا خدمات آنها را بیان کردیم.

شاید این خدمات تمام نیاز شما برای مراجعه به بانک را برطرف کنند اما لازم است بگوییم اپلیکیشن دیگری نیز وجود دارد که علاوه‌بر خدمات بانکی، امکانات بسیار زیاد دیگری نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

 سوپر اپلیکیشن تاپ https://top.ir/ را می‌توان یکی از امن‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات بانکی در نظر گرفت که با نصب آن می‌توان تمام امورات بانکی را در خانه و تنها در عرض چند ثانیه و نهایتا چند دقیقه انجام داد.

سوپر اپلیکیشن تاپ چه خدماتی دارد؟

اگر بخواهیم خدمات بانکی را بررسی کنیم باید گفت تاپ؛ از تمام تراکنش‌ها نظیر انتقال وجه و کارت به کارت، صورت‌حساب، خرید شارژ و دیگر موارد پشتیبانی می‌کند.‌

همچنین این اپلیکیشن از 73 سرویس کاربردی بهره‌مند است که با نصب آن، بسیاری از نیازهای شما برطرف می‌شود.

از خدمات این سوپر اپلیکیشن می‌توان به استعلام خلافی خودرو و پرداخت آن، پرداخت عوارضی، امکانات گردشگری، تهیه بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما، احراز هویت سجام و موارد بسیار زیاد دیگری اشاره کرد.

با توجه به موارد گفته‌شده درمی‌یابیم با نصب این اپلیکیشن علاوه‌بر برطرف‌شدن نیازهای بانکی و عدم مراجعه حضوری به این ادارات، موارد زیاد دیگری نیز در اختیار ما قرار می‌گیرد.

این یعنی برای پرداخت عوارض خودرو، خلافی خودرو و تهیه بلیط و دیگر موارد نیز نیاز به مراجعه حضوری به سازمان‌های مربوط نخواهید داشت.

 لازم‌ به ذکر است تاپ وابسته به بانک پارسیان کار می‌کند و تمام فعالیت‌ها زیر نظر پلیس فتا انجام می‌گیرد؛ پس این اپلیکیشن نیز که خود یک همراه بانک محسوب می‌شود کاملا امن و مطمئن است.

جمع‌بندی

اگر شما نیز از مراجعه به بانک برای انجام امور بانکی خسته شده‌اید، نگران نباشید. زیرا استفاده از همراه بانک همه افراد را بی‌نیاز به مراجعه حضوری کرده است.

در این بین با انتخاب سوپر اپلیکیشن تاپ، علاوه‌بر خدمات بانکی می‌توانید از 73 سرویس کاربردی دیگر نیز بهره‌مند شوید.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان تمام خدمات بانکی مانند کارت به کارت یا انتقال وجه، خرید شارژ، مشاهده گردش مالی و صورت‌حساب را در مدت‌زمان کوتاهی انجام داد.

این خدمات شامل عوارضی، خلافی خودرو، خرید انواع بلیط و دیگر موارد است.

کد خبر 749688

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha