یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۸:۵۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: نشریه حضور با مطالبی متنوع درباره انقلاب اسلامی و امام (ره) بر پیشخوان مطبوعات قرار گرفت.

نشریه حضور که پیش از این در قطع وزیری انتشار می‌یافت، این بار در قطع مجله‌ای با مطالبی متنوع درباره انقلاب و امام خمینی(ره) بر دکه روزنامه فروشی‌ها قرار گرفت.

به گزارش همشهری‌آنلاین سردبیر این ویژه‌نامه علی ‌پورمحمدی است که پیش از این سردبیری نشریه خردنامه همشهری‌ را عهده دار بود.

گفت وگوهایی اختصاصی با هاشمی رفسنجانی، خاتمی، میرحسین موسوی،کروبی، ناطق‌نوری و برخی از یاران و همراهان امام خمینی(ره) از جمله مطالب این ویژه‌نامه  150 صفحه‌ای  است.

«آرمان ها و فاصله ها در سی سالگی انقلاب» عنوان سرمقاله این ویژه نامه است که حمید انصاری مدیر مسئولی سردبیری دائمی این نشریه را بر عهده دارد.

«سیاست: یک سیاست بالفطره» عنوان دیگر مطلب درج شده دراین ویژه‌نامه است که در آن گفت وگو با مهدی کروبی، سید حسن خمینی، محمد جواد ایروانی، محسن رضایی و محمد باقر ذوالقدر آورده شده است.

اقتصاد روی کاغذ اسلامی شد، بخش خصوصی مدیون امام، تقدم شرع بر مکتب، امام موافق برخورد با سازمان برنامه نبود، مردم در کلام امام، امام و اندیشه جمهوریت، تصور از جامعه، دهه آزمون، طنز غریبی به نام زنان، جوهره حکومت اسلامی، به فقه حکومتی معتقد بود، در میانه دموکراسی و تئوکراسی، بر کرانه عشق، فراتر از نظریه پردازی، هنر همان تبلیغ نیست، دریچه ای برای تنفس موسیقی و ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره)، دیگر مطالب ارایه شده در این ویژه نامه است.

نوشته‌هایی از سعید حجاریان، عباس عبدی، حمید مولانا، صادق زیبا کلام، عماد افروغ، تقی‌آزاد ارمکی، رسول جعفریان، سیدعلیرضا میر علینقی به همراه گفت وگوهایی با محسن رضایی، علی شریعتمداری، علی لاریجانی، محمد هاشمی، از دیگر مطالب این ویژه‌نامه است

کد خبر 74936

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز