سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
۰ نفر

نخستین آلبوم رسمی احسان یاسین خواننده برگزیده برنامه «عصر جدید» با عنوان «ماه من» منتشر شد.

به گزارش همشهری آنلاین، نخستین آلبوم رسمی احسان یاسین خواننده برگزیده فصل سوم برنامه استعدادیابی «عصر جدید» با عنوان «ماه من» منتشر شد. این آلبوم با آهنگسازی شروین معینی، احسان یاسین، محمد احمدی و علیرضا مرادی شامل هشت قطعه؛ ماه من، ستایش، لایا دنیا، ربنا، بازم برگرد، یا مصطفی، مآب و رحیل به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی است.

اشعار این قطعه‌ها از آثار سجاد شاکری، احسان یاسین، مرتضی حیدری آل کثیر، خواجه عبدالله انصاری، شروین معینی، نادر التتان و محمدرضا قره داغی بهره گرفته شده است.

کیان زمانی، مجتبی تقی‌پور، امیرحسین علیدادی، اسد رحمانی و فیروز ویسانلو (گیتار)، محمد زرنوش (کلاردوک، ساکسوفون)، یاسین قلی‌نیا، پیام طونی (ویولن)، فرشید توکلی (کوبه‌ای)، وحید جواد ماکویی (سه‌تار)، بهنام حکیم (الکترو باغلاما) نوازندگان این آلبوم موسیقی هستند.

همچنین علیرضا مرادی، حسن بابامحمودی، مهدی نادی صفایی، شهاب اکبری و شروین معینی تنظیم و شروین معینی، حسن بابامحمودی، شهاب اکبری و ابراهیم سالمی‌نژاد میکس و مسترینگ آلبوم «ماه من» را برعهده داشتند.

سجاد شاکری تهیه‌کننده، محمد یعقوبخانی طراح گرافیک، سعید غیب‌الهی عکاس، صادق ظفری تایپوگرافی از دیگر عوامل این آلبوم هستند که توسط نشر موسیقی کوک با شماره مجوز ۱۴۰۱۵۵۴۸ دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است.

احسان یاسین خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرا متولد هشتم اردیبهشت سال ۱۳۷۸ است که در زمینه ساخت آثار موسیقی عرفانی و اسلامی فعالیت می‌کند.

آثار او عمدتا به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی هستند. گرچه فعالیت یاسین محدود به این زبان‌ها نیست و در آثارش همکاری و همخوانی با هنرمندانی از کشورهای مختلف از جمله مصر، کانادا، آمریکا، کره جنوبی، آلبانی، اندونزی نیز دیده می‌شود.

وی معتقد است که این سبک از موسیقی محدود به زبان‌ها، کشورها و مرزها نیست و باید به هر زبانی که ممکن است کارهایی در این سبک و سیاق ساخته شود. یاسین هدف خود را گسترش صلح، آرامش و عشق در همه جهان بیان کرده است.

این خواننده با شرکت در فصل سوم برنامه استعدادیابی «عصر جدید» و اجرای آثار معنوی و عرفانی که اغلب از ساخته‌های خودش بود توانست نظر مثبت داوران و بینندگان آن رقابت را جلب کند.

وی اکنون با همان سبک آثار و تجربه بیشتر که حاصل همکاری با چهره‌های سرشناس موسیقی و ترانه از ایران و کشورهای دیگر است نخستین آلبومش را منتشر کرد.

کد خبر 748867
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار موسیقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    18 0
    عالی آن شاالله موفق باشید
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    17 0
    عالی بود
  • عاشق حسین IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    8 0
    عالی داداش 🥰
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    11 0
    خیلی ادم خوبیه اهنگاشم فوق العادس