مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل یکی از هلدینگ‌های صندوق، گفت: آیا بازنشستگان رضایت دارند که در شرکتی برای خرید خودرو جهت استفاده حوزه مدیر عامل (علیرغم داشتن خودروی دیگر) و همچنین برای خرید هدیه جهت اهداء به برخی مسئولین، مصوبه داشته باشیم؟

صندوق بازنشستگی کشور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در متن نامه «نعمت الله ترکی» آمده است: در راستای اجرای منویات رئیس جمهور، بارها تاکید شد که صندوق بازنشستگی کشوری در مبارزه با کج روی‌ها عزم جدی دارد و سامانه نظارت مردمی در راستای همین امر مهم راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: گزارش‌های واصله به اینجانب حکایت از مصوباتی خارج از عرف در یکی از جلسات هیات مدیره شرکتهای ذیل هلدینگ دارد. درحالیکه اینجانب به صورت مکتوب به تمامی شرکتها ابلاغ کردم که از هرگونه اقدام تشریفاتی که مغایر با سطح زندگی عموم بازنشستگان است اجتناب کنید، دقایقی پیش از طریق سامانه نظارت مردمی مطلع شدم که در جلسه هیئت مدیره شرکت آپادانا سرام به شماره جلسه ۳۷۳، مصوباتی وضع شده که مغایر با ابلاغ‌های گذشته اینجانب و سیاست های دولت انقلابی است.

ترکی در این نامه تاکید کرده است: از آنجایی که این شرکتها متعلق به بازنشستگان است، آیا این افراد رضایت دارند که در شرکتی برای خرید خودرو جهت استفاده حوزه مدیر عامل (علیرغم داشتن خودروی دیگر) و همچنین برای خرید هدیه جهت اهداء به برخی مسئولین، مصوبه داشته باشیم!؟.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پایان با تاکید بر لزوم تشدید نظارتها آورده است: با قید فوریت مصوبه هیئت مدیره لغو، سرپرست شرکت عزل و در خصوص اعضای هیئت مدیره که مفاد مذکور را امضا و تایید کرده‌اند، تدبیر شود. ضمنا به سایر شرکتها نیز مجددا تاکید شود مقام عالی وزارت و زیر مجموعه ایشان در مبارزه با کج رویها و فساد، با احدی تعارف ندارند.

گفتنی است، سامانه نظارت مردمی صندوق بازنشستگی کشوری ۱۶اسفندماه امسال طی مراسمی رونمایی و در سایت این صندوق به نشانی cspf.ir آغاز به کار کرد.

کد خبر 748829
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 20
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    4 0
    ایول داری مدیر عامل
  • رضا IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    1 0
    سلام برا همین خرج ها شون است که دنبال اضافه کردن سابقه پرداخت بیمه هستند
  • بازنشسته اموزش وپرورش IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    0 0
    دل ماخوشه اینها مسئول ما هستند اینها بفکر همسان سازس حقوق مانبودند باما دارند بازی میکنند والا خریدما شین هدیه چه معنی دارد ازیک طرف میگن بودجه نداریم
  • محسن نوروزی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    1 0
    اگر با ۲۰ تا مدیر بی وجدان برخورد شود...کشور اباد شود...؟؟؟؟؟!!!!!💔💔💔💔😪😪😪😪😪😪💔💔💔💔💔
  • محمدعلی صادقی قیری IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    0 0
    بنده پس از سی سال خدمت درآموزش وپرورش سال 81باز نشسته شده ام چه درمدت سی سال خدمت وچه20سال زمان بازنشستگی هیچ نوع تسهیلات بانکی اهدای زمین مسکن خودرو وآنچه را که اسمش اهداء قرعه کشی حق اولویت نیم بها وام بانکی کم بهره وغیره بوده باشد شامل حقیر نشده وحق کشی تقلب رفیق بازیها حقوق من وامسال من را لگد مال کردند وهیچ مسئولی هم پاسخ گونبود درحال حاضر هم نمی توانم حتی یک موتور سیکلت هم بخرم
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    0 1
    لطفا شرکتهای ... تامین اجتماعی هم در نظر داشته باشید آنها فقط هدیه برای کارکنان تامین اجتماعی ... خرید میکنن نامه کتبی درخواست هم مینویسن برای کادو این کارمندان عزیز