تیم بارسلونا در دیداری دشوار و پر حرف و حدیث مقابل بیلبائو به یک پیروزی سخت رسید.

بارسلونا

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم بارسلونا از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لالیگا در دیداری دشوار خارج از خانه به مصاف اتلتیکو بیلبائو رفت و با نتیجه ۱-۰ به پیروزی رسید.

شاگردان ژاوی در نیمه نخست با پرس شدید بیلبائو مواجه شدند اما آبی‌واناری‌ها رفته رفته نبض بازی را در اختیار گرفتند و می‌توانستند به گل برتری برسند. در ادامه بیلبائو در دقیقه ۳۲ صاحب یک ضربه کرنر شد که بدشانسی ضربه سر بازیکن این تیم به تیرک دروازه بارسلونا برخورد کرد. بازی در این نیمه رو به پایان بود که بارسلونا در دقیقه ۴۵ صاحب یک ضربه کرنر شد توپ در برگشت به بوسکتس رسید و هافبک بارسلونا با یک پس توی عمق پشت مدافعان بیلبائو رافینیا را در موقعیتی گلزنی قرار داد و ستاره برزیلی با یک شوت دیدنی توپ را در کنج دروازه بیلبائو قرار داد تا بارسلونا یک بر صفر از میزبان پیش بیفتد. البته بعد از این گل کمک داور آفساید اعلام کرد و گل بارسلونا در ابتدا مردود اعلام شد سپس با اعلام کمک داور ویدیویی(VAR) شد که ستاره بارسلونا در آفساید نبوده و گل آبی‌واناری‌ها سالم بوده است.

در نیمه دوم بیلبائو برای جبران گل تساوی یکپارچه حمله شد اما درخشش تراشتگن، سنگربان آلمانی بارسلونا مانع گلزنی بیلبائو شد. بازی با همین نتیجه رو به تمام بود که شاگردان والورده در دقیقه ۸۶ روی یک ضد حمله پشت مدافعان بارسلونا توسط اینیاکی ویلیامز به گل تساوی رسیدند با تصمیم بحث‌برانگیز VAR گل بیلبائو مردود اعلام شد تا بارسلونا در شبی عجیب به یک پیروزی بسیار مهم در مسیر قهرمانی لالیگا برسد.

بارسلونا با این پیروزی ۶۵ امتیازی شد و اختلاف ۹ امتیازی‌اش را با رئال مادرید حفظ کرد تا همچنان شانس اصلی قهرمانی در لالیگا باشد.

کد خبر 748336
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha