صدای قدم‌های نوروز کم‌کم شنیده می‌شود. این را تب و تابی که سراسر پایتخت را در برگرفته و رنگ و بویی عیدانه‌ای که همه برنامه‌های نهادها و سازمان‌های مختلف به خود گرفته، می‌گوید. فرهنگسرای خانواده هم بیکار ننشسته و نمایشگاهی برگرفته از شعر رودکی برگزار کرده که کاملاً حال و هوای بهاری دارد.

منطقه

به گزارش همشهری آنلاین، نمایشگاه گروهی «بوی جوی مولیان» شامل عکس، خوشنویسی و تذهیب از امروز، شنبه ۲۰ اسفندماه، در فرهنگسرای خانواده برگزار شده است.

«شیوا مقدم» مدیر فرهنگسرای خانواده با اعلام اینکه بیان احساس متفاوت هنرمندان در تلطیف جامعه و نشان دادن جنبه‌های زیبایی‌شناختی زندگی امروز، جهان طبیعت و بوی خوش نوروز از اهداف برپایی این نمایشگاه است، گفت: «در این نمایشگاه که تا ۲۴ اسفندماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در نگارخانه شفق برپاست، آثار هستی آقایی، نغمه آهنیان، الهام استادی، حامد اسماعیلی، صبا امیری، بهار بهزادی، مریم پورمطهر، سمانه تاتینا، و... به نمایش گذاشته شده است.

علاقه‌مندان برای بازید از آثار نمایشگاه گروهی «بوی جوی مولیان» به نشانی خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست‌ویکم، بوستان شفق، فرهنگسرای خانواده مراجعه کنند.

کد خبر 747923

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha