مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۸:۳۴
۰ نفر

گروه شهری: شهردار تهران گفت: براساس زمان بندی مشخص قرار بود پروژه تونل توحید در آبان 88 افتتاح شود

 که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این طرح قبل از آغاز سال تحصیلی آینده به بهره برداری خواهد رسید.

محمد باقر قالیباف چهارشنبه شب در جمع شهروندان منطقه 10 در مسجد الهادی ضمن بیان این خبر افزود: بودجه منطقه 10 در سال 88 با رشد چشمگیری مواجه خواهد بود، در حالی که 21 منطقه دیگر تهران رشد 15 الی 20 درصدی دارند.

وی با اشاره به افتتاح 2 مجموعه ورزشی مجهز تا فروردین ماه سال آینده در منطقه 10 خاطرنشان کرد: این مجموعه‌هاجزء مجموعه‌های نمونه شهر تهران خواهند بود که تا پایان سال آینده تعداد آنها به 5 مجموعه خواهد رسید.

شهردار تهران با بیان اینکه تا پایان سال آینده همه محلات صاحب یک سرای محله می‌شوند، تصریح کرد: ما بدون همکاری و همدلی شهروندان و شورایاران نمی‌توانیم کارهای خوبی انجام دهیم؛ از این‌رو امیدواریم شهروندان و شورایاران بیش از گذشته با ما همکاری کنند.

شهر را با سعی و خطا پیش نمی‌بریم

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز اگر مسئولیتی را اشغال کرده‌ایم با این مسئولیت بازی نمی‌کنیم. این را می‌فهمیم که نباید ریاکاری کنیم، نباید دروغ بگوییم و تهمت بزنیم و سرمان را نزد هر کس و ناکس پایین بیاوریم.

شهردار پایتخت ابراز داشت: با وجود همه سختی‌ها و مشکلات موجود و همچنین فشارهایی که به مجموعه شهرداری وارد می‌شود مشکلات شهروندان را درک می‌کنیم و شهر را با سعی و خطا پیش نمی‌بریم.

قالیباف با بیان اینکه هیچ عاملی نباید ما را از کارآمدی دور کند، یادآور شد: ما امروز نباید فرصت‌ها را از دست دهیم زیرا انصافا این ملت هیچگاه از فداکاری برای انقلاب دریغ نکرده‌اند. برای این ملت نمی‌توان کار نکرد و هرگاه بحث کار برای مردم مطرح است نباید با شک و تردید حرکت کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش در جمع شهروندان منطقه 10 با اشاره به فرمایش مولای متقیان امام علی(ع) که یکی از علل سقوط مدیریت‌ها را جاهل بودن افراد پرکار و دانا بودن افراد تنبل و کم کار دانسته‌اند، گفت: با توجه به این موضوع اگر پرکار نادان و یا دانای تنبل باشیم در کارمان موفق نمی‌شویم.

بنابراین دستیابی به کارآمدی هم تلاش و فعالیت می‌خواهد، هم عقل و اخلاص و هم محبت و گذشت و برادری.

کد خبر 74771

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز