همشهری آنلاین: نخست وزیر سابق مالزی گفت: انقلاب اسلامی نتایج چشمگیری برای ایران داشته که مهمترین آن استقلال و توسعه است.

دکتر ماهاتیر محمد در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: ایران در زمان حاضر به توسعه یافتگی بسیاری رسیده و ما همه روزه اخبار زیادی از توسعه و پیشرفت‌های ایران در زمینه‌های مختلف از جمله دانش و فناوری می‌شنویم.

نخست وزیر سابق مالزی با تبریک سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مردم ایران خاطرنشان ساخت که مهمترین ثمره این انقلاب، استقلال همراه با توسعه از درون کشور است.

وی با اشاره به پرتاب نخستین ماهواره ایرانی به فضا ادامه داد: فناوری ساخت ماهواره و پرتاب آن به فضا تنها در اختیار تعداد معدودی از کشورهاست؛ بنابر این به جرأت می‌توان گفت که این موفقیت، آن هم برای کشوری که سال‌هاست تحت تحریم همه جانبه قرار داد، بسیار بی نظیر است.

همایش یکروزه فلسطین در روز جاری پنجشنبه 17 بهمن با هدف بررسی علل و     ریشه‌های وقوع بحران خاورمیانه و راهکارهای عملی برای بازگشت صلح به سرزمین فلسطین و احقاق حقوق مردم این کشور به همت بنیاد غیر دولتی رسیدگی به جنایات جنگی در سالن همایش‌های هتل کرون پلازا موتیارا کوالالامپور برگزار شد.

بنیاد غیر دولتی رسیدگی به جنایات جنگی در سال 2007 توسط ماهاتیر محمد تأسیس شد.

کد خبر 74764

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز