پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
۰ نفر

شهردار منطقه۱۷ از مرمت و نصب بیش از ۱۰هزار عدد علائم و تجهیزات ایمنی در سال‌جاری خبر داد.

نصب تابلو ترافیکی

به گزارش همشهری آنلاین، «رضا شنگی» با بیان اینکه درحال حاضر بیش از ۳۰هزار تابلو، علائم عمودی، ایمنی و ترافیکی در سطح منطقه وجود دارد، افزود: «این علائم شامل انواع تابلوهای هدایت مسیر، اخباری، انتظامی، هشداری و همچنین اقلام ایمنی از قبیل جداکننده‌های پلاستیکی و بتنی، بشکه ترافیکی، گاردریل، استوانه ارتجاعی، نیوجرسی و سرعتگیر است.»

وی ادامه داد: «تمامی این تجهیزات به‌صورت استاندارد هستند و بنابه نیاز معابر جانمایی و نصب شده‌اند که منجر به آگاهی و هشدار رانندگان، همچنین تعیین مسیر خودروها می‌شود.»

شهردار منطقه۱۷ با بیان اینکه برای نگهداشت این علائم و تجهیزات، معاونت حمل و نقل و ترافیک به حضور و گشت‌زنی ۲اکیپ اجرایی در نواحی و بزرگراه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: «این تیم‌ها به‌صورت مستمر همراه با ناظران و کارشناسان درحال رصد معابر، تقاطع‌ها و ... هستند و درصورت نیاز و بروز هرگونه نقص و فقدان علائم شامل تصادف، سرقت، فرسوده شدن و... نسبت به تهیه اقلام جدید و نصب آن در محل‌های موردنیاز اقدام می‌کنند.»

شنگی افزود: «طی ۲سال گذشته تصادف‌های منجربه فوت در این منطقه کاهش داشته که یکی از دلایل مهم این موضوع، به‌روزرسانی و نگهداشت مستمر علائم عمودی ترافیک است که هرروز درحال انجام است. به‌همین منظور، به طور میانگین در طی سال بیش از ۱۰هزار عدد علائم و تجهیزات ایمنی در منطقه مرمت و نصب مجدد می‌شود.»

کد خبر 746911

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha