سخنگوی پلیس با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه پلیس ۱۱۰ اعلام و کمک‌رسانِ پلیس باشند.

لوگوی نیروی انتظامی - لوگوی فراجا

به گزارش همشهری آنلاین، سردار منتظرالمهدی سخنگوی پلیس اعلام کرد: شناسایی و دستگیری عوامل مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در دستور کار فوری پلیس قرار گرفته که به محض دستیابی به شواهد و مدارک متقن به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید.

وی افزود: فرماندهی کل انتظامی کشور ضمن ابراز تأسف از اعلام مسموم شدن تعدادی از دانش‌آموزان دختر، به اطلاع می‌رساند بلافاصله پس از دریافت گزارش‌های مربوط به این موضوع، بررسی تخصصی برای شناسایی و دستگیری عوامل آن در دستور کار فوری پلیس قرار گرفته که به محض دستیابی به شواهد و مدارک متقن به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید.

سخنگوی پلیس گفت: پلیس برای حفاظت و حراست از دانش‌آموزان در برابر اقدامات اخلالگران امنیت عمومی، تعداد گشت‌های ویژه و تخصصی ثابت و سیار را در اطراف مدارس و خوابگاه‌های دانشجویی افزایش داده است.

سردار منتظرالمهدی ادامه داد: به همه هم‌میهنان به ویژه دخترانِ عزیزمان، اطمینان می‌دهیم که با همکاری دیگر دستگاه‌های کشور و به فضل و کرم الهی با عوامل این اقدامات مجرمانه برخورد قاطع و به این عمل مذبوحانه خاتمه بخشیده و امنیت و آرامش روانی را به جامعه باز می‌گردانیم.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه پلیس ۱۱۰ اعلام و کمک رسانِ پلیسِ باشند.

کد خبر 746838
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • GB ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    2 0
    شاید این مواد از قبل جداسازی شده باشن و بعدا مثلا با کنترل از راه دور بشه آزادشون کرد ،باید مدارس کلا بازرسی و جستجو بشن