رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت:لایحه‌ای در خصوص فرونشست زمین به زودی برای شهرداری تهران تهیه و در صحن شورا ارائه خواهد شد تا مصوب شود و به اجرا برسد.

فرونشست

به گزارش همشهری آنلاین، در یکصد و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام محمد آقامیری با بیان اینکه نمایندگان ۷۰ نهاد را برای بررسی وضعیت فرونشست ها دعوت کردیم، اظهار کرد: هدف ما این بود که لایحه ای را در ابتدا برای شهرداری تهیه کنیم که دیدیم در عرصه ملی کاری انجام نشده و اقدامات موضوعی و موضعی اثرگذار نبوده است.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تدوین لایحه فرونشست‌ها، تصریح کرد: ما در شورای عالی استانها جلساتی تشکیل دادیم و پس از چندین ماه تلاش متخصصین لایحه تهیه و پنج شنبه گذشته در اجلاس شورای عالی استانها به تصویب رسید تا به مجلس ارسال شود.

او افزود: قولی از مرکز پژوهش های مجلس و کمیسیون عمران مجلس گرفتیم که این لایحه به تصویب برسد و ۱۶ وزارت خانه در کارگروه ملی مرتبط با این موضوع حضور خواهند یافت تا ما را از این بحران انسان ساز نجات دهند.

آقامیری تأکید کرد: لایحه‌ای نیز به زودی برای شهرداری تهران تهیه و در صحن شورا ارائه خواهد شد تا مصوب شود و به اجرا برسد.

کد خبر 746408
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha