تیم پرسپولیس امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر میهمان تراکتور در تبریز است.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌ پرسپولیس امروز در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتوری می‌رود که با هدایت سرمربی اسپانیایی به یکی از آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر فوتبال ایران تبدیل شده است.

سرخ‌پوشان پایتخت با هدایت یحیی گل‌محمدی پس از چند هفته کابوس‌وار در دو بازی اخیر خود در جام حذفی و لیگ پیروز شدند تا فرم خوب قبل برگردند. پرسپولیسی‌های ۴۲ امتیازی برای بازپسگیری صدر از سپاهان فقط به دنبال پیروزی در این بازی سخت خواهند بود.

تراکتور هم با خمز به‌طور کامل پوست انداخته و فوتبال در خور توجهی بازی می‌کند. تیم تبریزی از ۶مسابقه نیم‌فصل دوم ۱۴امتیاز کسب کرده و بعد از سپاهان ۱۶امتیازی، تیم دوم جدول دور برگشت به شمار می‌رود. آنها در این بازه زمانی ۴امتیاز بیشتر از پرسپولیس کسب کرده‌اند و با ۱۰گل زده، ۴گل هم بیش از رقیب تهرانی زده‌اند به همین دلیل حریف سرسختی برای تیم گل‌محمدی در بازی امروز هستند.

اما کادر فنی سرخ‌ها در این دیدار شیخ دیاباته و سعید صادقی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و به احتمال فراوان از نفرات زیر در بازی امروز استفاده می‌کنند:

در این دیدار انتخاب اول یحیی گل‌محمدی برای دروازه تیمش علیرضا بیرانوند خواهد بود. در خط دفاعی مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی حاضر خواهند بود و در سمت چپ نیز وحید امیری اوج‌گرفته حاضر خواهد بود و در سمت مقابل نیز وحدت حنانوف به میدان خواهد رفت.

در خط میانی نیز سینا اسدبیگی و میلاد سرلک احتمالا حضور خواهند داشت و در جناحین هم مهدی ترابی و احتمالا دانیال اسماعیلی فر به میدان خواهند رفت. احتمال اینکه امید عالیشاه جایگزین اسماعیلی فر شود هم البته وجود دارد. اما تنها نکته ابهام آمیز ترکیب سرخ‌ها خط حمله این است. عیسی آل کثیر گزینه اول یحیی گل محمدی برای این بازی است اما باید دید از میان محمد عمری، عالیشاه و پریرا کدام بازیکن به عنوان زوج او در این بازی انتخاب خواهد شد.

به نظر می‌رسد احتمال بازی کردن محمد عمری در این دیدار بیشتر باشد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحدت حنانوف، وحید امیری، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، عیسی آل‌کثیر، محمد عمری

کد خبر 746339
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha