وظیفه هر مهاجمی است که گلزنی کند و من در این مدت فشارهای زیادی را تحمل کرد. ان‌شاءالله گلزنی در بازی با مسجد سلیمان وضعیتم را بهتر خواهد کرد و با استرس و فشار کمتری کارم را انجام می دهم. خیلی امیدوارم این گل شروع دوباره گلزنی هایم باشد و بتوانم روند خوبم را ادامه بدهم.

مهدی عبدی

محمد زارعی : به گزارش همشهری آنلاین - مهدی عبدی مهاجم تیم پرسپولیس که سابقه گلزنی در دربی و فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد، در بازی هفته گذشته تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان بعد از حدود یک سال پایش به گلزنی باز شد. عبدی به همین دلیل طی مدت تحت فشار بود. موضوعی که خود او هم به آن اشاره دارد.
حرف های این بازیکن با همشهری آنلاین را در ذیل می خوانید:

در بازی با نفت مسجد سلیمان با اینکه در سه دقیقه پایانی بازی به زمین رفتی اما توانستی گلزنی کنی در این باره برایمان بگو.
 هر چند دقیقه برای پرسپولیس بازی کنم با تمام وجود بازی می کنم و تلاش می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. در بازی با نفت مسجد سلیمان هم وقتی به زمین آمدم، توجه نکردم چقدر از زمان مسابقه باقی مانده است. فقط تلاش کردم برای تیم موثر باشم. خدا را شکر در همان دقایق کوتاه توانستم گلزنی کنم و هواداران خوشحال شوند.

بعد از حدود یک سال توانستی گلزنی کنی. این موضوع فشارها را رویت زیاد کرده بود. الان شرایطت ایده آل است؟

مطمئنا همین طور است که گفتید. وظیفه هر مهاجمی است که گلزنی کند و من در این مدت فشارهای زیادی را تحمل کرد. ان‌شاءالله گلزنی در بازی با مسجد سلیمان وضعیتم را بهتر خواهد کرد و با استرس و فشار کمتری کارم را انجام می دهم. خیلی امیدوارم این گل شروع دوباره گلزنی هایم باشد و بتوانم روند خوبم را ادامه بدهم.

اما در پرسپولیس مهاجمان دیگری مانند پریرا، آل کثیر، دیاباته و ... هم هستند که باید با آنها رقابت کنی؟
بله دقیقا. اما من سعی می کنم در تمرینات بهترین عملکرد را داشته و رقابت داشته باشم. در نهایت این مربیان هستند که تشخیص می دهند کدام بازیکن بازی کند. ضمن اینکه در تیم پرسپولیس در وهله نخست مهم این است که تیم برنده شود. کل بچه ها در ابتدا به این موضوع فکر می کنند. بعد از موفقیت تیمی، موفقیت فردی مهم است.

این هفته هم باید به مصاف تراکتور بروید. درباره این بازی برایمان بگو.
مطمئنا بازی خیلی سختی است. تراکتور در بازی های اخیر نشان داده خیلی آماده است اما  می رویم که سه امتیاز را به دست بیاوریم. متاسفانه در بازی رفت مقابل این تیم بازی را واگذار کردیم و در این بازی باید آن را جبران کنیم. ضمن اینکه بتوانیم به صدر جدول برسیم.

پرسپولیس برای قهرمانی باید با سپاهان و استقلال رقابت کند به نظرت بتوانید به این مهم دست یابید؟
مطمئن باشید پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود و چیزی از سپاهان و استقلال کم ندارد. ان شاءالله با تدبیر کادرفنی و تلاش بازیکنان حتما قهرمانیم.

قرار است روز سه شنبه قرعه کشی جام حذفی انجام شود. این احتمال وجود دارد با استقلال هم بیفتید از این بابت نگران نیستی؟
اصلا برای ما فرقی ندارد با چه تیمی بازی کنیم چرا که می خواهیم قهرمان شویم و با هر تیمی بیفتیم برد می خواهیم. هدف پرسپولیس امسال این است که در کنار لیگ، قهرمان حذفی هم شویم.

کد خبر 746217

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha