مجموع نظرات: ۱۳
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
۳ نفر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از گشایش پل فردیس کرج خبر داد.

پل فرديس

به گزارش همشهری آنلاین، علی زندی فر در مراسم بهره برداری از ۳۵۰ پروژه راهداری که روز شنبه ۱۳ اسفند به صورت ویدیو کنفرانس انجام شد، گفت: پروژه روان‌سازی ترافیک در محدوده پل‌های فردیس و کلاک کرج در مجموع در سه قطعه به اجرا در آمده است.

او ادامه داد: این پروژه شامل دو کنارگذر، یک زیرگذر و یک مسیر جدید در ادامه جاده مخصوص کرج است که امروز کنارگذر جنوبی آن افتتاح شد.

زندی فر گفت: در مجموع برای این پروژه حدود ۸۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که تاکنون ۳۵ میلیارد تومان آن هزینه شده است.

مدیرکل راهداری البرز افزود: قطعات بعدی این پروژه در ماه‌های آینده افتتاح می‌شود که با گشایش تمام بخش‌های این پروژه گره ترافیکی آزاد راه تهران – کرج – قزوین که سبب ترافیک طولانی و سنگین صبحگاهی و شامگاهی در ورودی شرقی کرج شده است به میزان بیش از ۸۰ درصد برطرف می‌شود.

زندی فر گفت: اکنون ۷۷۳ میلیارد تومان قرارداد اجرای پروژه‌های راهداری در استان البرز منعقد شده که در طول یک سال گذشته نیز اقداماتی برای ایمن سازی محور ماهدشت - اشتهارد به طول ۴۳ کیلومتر، جاده حادثه خیز قزلحصار، جاده حادثه خیز سهیلیه، جاده حادثه خیز و گردشگری کرج - چالوس و سایر محورهای ارتباطی استان انجام شده است.

کد خبر 746126
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • ایران IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    6 0
    سلام الان ۴ سال هست که افتتاح شده پل داخل تصویر؟؟؟؟
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    8 0
    سلام شما خودتان هم می دانید تاپل چندطبقه ایجادنشود بارترافیک کم نمی شود.بیچاره مافردیسی ها که هرروزدرترافیک می مانیم کدام مسئول استانداری مثل خود استانداردرفردیس زندگی می کند تا آن رالمس کندولی ما ۴۰سال بااین مشکل مواجه هستیم. به هرتشکر
  • ناشناس-ساکن فردیس IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    15 0
    از سال 74 تا الان هزاران میلیارد هزینه صرف کردید که مشکل پل فردیس حل شود فساد تا کی ؟؟ خوب از محل این پروژه استفاده کردید !!!!
  • علی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    5 2
    یکی از نقاط ترافیک در اتوبان تهران _ کرج ، خروجی به سمت پمپ بنزین ورداورد و حکیم و جاده مخصوص بعد از گرمدره است که باعث ترافیک شده است. بهتر بود در آن کنار گذر اول لاین به سمت جاده مخصوص را جدا می ‌کردند بعد عقب تر لاین حکیم و لاین پمپ بنزین ورد آورد را از هم جدا می کردند. جدا کردن لاین سمت جاده مخصوص ، بزرگراه حکیم و لاین پمپ بنزین در یک نقطه باعث تراکم اتومبیل‌ها و ترافیک و تصادف می شود.
  • شهروند البرز IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 2
    پرشده بود از خفتگیر دم پل فردیس
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    2 0
    هبچ تاثیری نزاشته دیروز غروب تازه ترافیک بدتر هم شده
  • محمود راه شناس IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    1 1
    بنام خدااین طرحها از همه بیشتر درارامش مردم ورضایت عمومی موثر است بعلاوه در جلوگیری از اتلاف وقت مردم خیلی کارسازاست..
  • هشومرز IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    4 0
    منکه دیشب تو ترافیک پل فردیس موندم و چیز جدیدی ندیدم. فقط باید گفت ۸۰ میلیارد تومن پرررررررررر