سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: یک روز بعد از اعلام کناره‌گیری احمدی مدیرکل دفتر امور موسیقی، وزیر ارشاد در حکمی محمدعلی خبری را به عنوان مدیر کل تازه این دفتر معرفی کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت ا رشاد محمد حسین احمدی به دلیل منصوب شدن به عنوان کاردار فرهنگی ایران در کیپ‌تاون آفریقای جنوبی درخواست کناره‌گیری از این سمت را مطرح کرده‌بود و اکنون با موافقت وزیر ارشاد خبری به جای وی در این سمت قرار گرفته است.

درحکم محمدحسین صفار‌ هرندی خطاب به خبری آمده است:نظر به تجارب مدیریتی، تعهد و صلاحیت‌های علمی و با توجه به پیشنهاد معاون امور هنری به عنوان مدیر کل دفتر امور موسیقی منصوب می‌شود.امید است با استفاده از تجربیات و توان همکاران آن اداره کل در انجام وظایف موفق باشید.

محمدعلی خبری متولد 1334 و دارای دکترای پژوهش هنر از دانشگاه تربیت مدرس است. وی امسال پژوهشگر برگزیده حوزه هنر از سوی وزارت علوم معرفی شد و در حال حاضر عضو هیئت علمی پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی، مدیر گروه پژوهش پروهشکده فرهنگ و هنر و مدیر شورای نظارت بر ارزشیابی تئاتر است.

از طرح‌های تحقیقاتی خبری می‌توان به نیاز‌سنجی پژوهش‌های فرهنگی در عرصه تولید و توزیع کالاهای فرهنگی، سهم و کارکرد عناصر هویت ایرانی در برنامه‌ریزی فرهنگی، تحلیل محتوای مطالب روزنامه‌ها درباره بیست و سومین جشنواره موسیقی فجر و بررسی مسائل و مشکلات هنرهای تجسمی از دیدگاه هنرمندان اشاره کرد.

پیش از احمدی، دکتر محمد حسین همافر و علی مرادخانی مدیریت مرکز موسیقی ارشاد را عهده دار بودند که مدیریت مرادخانی بیش از 14 سال تداوم داشت.

چندی پیش مدیر کل مرکز موسیقی صداو سیما هم تعییر یافت و به جای محمد‌علی پیریایی، غلامرضا طهماسبی نسب اداره این نهاد را بر عهده گرفت.[طهماسبی نسب مدیر مرکز موسیقی صدا و سیما شد]

سال گذشته نیز مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری برکنار و به جای وی علی معلم دامغانی مدیریت این نهاد را عهده دار شد.

کد خبر 74570

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز