وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اعلام اینکه سیم کارت بدون فیلتر برای گردشگران پیشنهاد من بود، تصریح کرد که گردشگران خارجی باید حداقل خدمات را دریافت کنند.

عزت الله ضرغامی

به گزارش همشهری آنلاین، عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با اختصاص سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی اظهارکرد: تقصیر وزیر ارتباطات نیست؛ تقصیر من است. اگر قرار بود با کسی برخورد و انتقاد شود باید از من انتقاد می شد، چون این موضوع پیشنهاد ما بود.

او ادامه داد: گردشگران خارجی باید حداقل خدمات را دریافت کنند. بعضی دوستان تحلیل می کنند که چرا گردشگر خارجی به ایران نمی آید که دلایلی دارد. یکی از مهمترین نیازهای آنها اینترنت و سکوهای بین المللی و خارجی است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: گردشگران نیاز به امکانات از جمله اینترنت بدون فیلتر دارند تا گردشگری رونق پیدا کند. نمی‌توانیم به گردشگری خارجی بگوییم از بله و ایتا استفاده کن؛ او می خواهد از تهران با پاریس در ارتباط باشد.

او افزود: یکی از مهمترین نیازهای گردشگران خارجی که به کشور می آیند اینترنت و سکوهای خارجی است که مثل نان شب و هوا برای آنها لازم است.

کد خبر 745573
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha