دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۱:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: هواپیمای رژیم صهیونیستی دوشنبه (14 بهمن) یک خودروی غیر نظامی را در جنوب نوار غزه هدف قرار داد که بر اثر آن، هفت فلسطینی زخمی شدند که حال چهار تن از آنها وخیم گزارش شده‌ است.

به گزارش ایسنا، خبرنگار شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم اعلام کرد: یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکایی با شلیک یک موشک به یک خودروی غیر نظامی سبز رنگ در خیابان ابوطه در منطقه‌ الجنینه در شرق شهر رفح، واقع در نوار غزه موجب زخمی شدن دست کم هفت شهروند فلسطینی شد.

 خبرنگار شبکه الجزیره نیز اعلام داشت یک تن از این افراد به شهادت رسیده است و حال چهار تن آنها وخیم است.

همچنین خبرگزاری وفای فلسطین گزارش داد: در تیراندازی نیروهای اشغالگر اسرایئلی در جنوب الخلیل، یک فلسطینی به شهادت رسید.

نظامیان رژیم صهیونیستی هم‌چنین صبح امروز یک جوان فلسطینی را در شهر بیت ساحور در کرانه‌ باختری دستگیر کردند.

یک مقام امنیتی گفت: نیروهای ارتش اسرائیل منزل این شهروند فلسطینی 23 ساله را محاصره کرده و به منزل وی حمله کردند و پس از دستگیری او را به مکانی نامعلوم بردند.

تلویزیون نابلس نیز گزارش داده است: سیستم‌های امنیتی فلسطینی صبح امروز به علت فعالیت امنیتی اسرائیل در نابلس که از امروز صبح آغاز شد، از خیابان‌های نابلس عقب‌نشینی کردند.

استاندار نابلس در تماس تلفنی با تلویزیون نابلس گفت: این اقدامات اسرائیل به بهانه‌های واهی بوده و همین امر موجب نامساعد شدن اوضاع نابلس و توهین به عزت فلسطینی هاست.

در همین زمینه شاهدان عینی گفتند که نیروهای اسرائیلی یک ایست بازرسی نظامی را در مسیر الباذان در شمال نابلس ایجاد کردند.

پایگاه اینترنتی المحیط نیز اعلام کرد، رژیم صهیونیستی عملا کنترل مرزهای دریایی‌اش با نوار غزه را آغاز کرده است.

یک مقام اسرائیلی که خواست نامش فاش نشود، به خبرگزاری سماء فلسطین گفت که تزیپی لیونی وزیر امور خارجه‌ رژیم صهیونیستی از مقامات قبرس خواسته است در زمینه‌ مصادره‌ کشتی حامل سلاح همکاری کند.

کد خبر 74477

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز