امام جمعه قم گفت: دشمنان به اشتباه خود در قرار دادن سپاه در بین گروه‌های تروریستی اقرار و عقب نشینی کردند.

قم

به گزارش همشهری آنلاین، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با تبریک فرا رسیدن اعتیاد شعبانیه و میلاد امام حسین (ع) اظهار داشت: کمتر به ابعاد زندگی امام حسین علیه السلام پرداخته می‌شود و تبیین سیره آن حضرت صرفاً به واقعه عاشورا خلاصه می‌شود که لازم است خطبا و سخنرانان عرصه‌های دیگر زندگی سیدالشهداء را برای مردم بازگو کنند.

امام جمعه قم افزود: امام حسین (ع) فرمود خواسته‌های مردم نعمت است که نباید نسبت به این نعمت‌ها احساس خستگی کرد و نه تنها مسئولین بلکه همه آحاد جامعه باید نسبت به رفع حوائج مردم تلاش کنند و آن را نعمت الهی بدانند.

وی با اشاره به روز پاسدار نیز ابراز داشت: سپاه نه تنها در عرصه نظامی بلکه در سایر ابعاد در خدمت رسانی به مردم حضور داشته است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: نامگذاری روز پاسدار به مناسبت میلاد امام حسین (ع) معنا دارد است چرا که امام حسین (ع) در پاسداری از دین اسلام جان خود را فدا کرد و پاسداران نیز در دفاع از انقلاب اسلامی در میدان حضور دارند و در این مسیر شهدای بسیاری تقدیم کرده اند.

آیت‌الله حسینی بوشهری ادامه داد: دشمنان در ماه‌های اخیر می‌خواستند سپاه را جز گروه‌های تروریستی اعلام کنند اما عقب نشینی کردند و ترسیدند و سپاه نیروی قانونی و رسمی این نظام است.

امام جمعه قم با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حضور معنادار بود و بسیاری از ملت ایران پس از ماه‌ها التهاب علیرغم میل دشمنان احساس تکلیف کردند و در صحنه حضور یافته و اعلام کردند ما دست از انقلاب بر نمی‌داریم.

وی عنوان داشت: مسئولین قدرشناس هستند و عظمت کار مردم را می‌دانند اما ملت ایران نیازمند دریافت پاسخ مناسب از سوی مسئولان در بخش‌های اقتصادی، گرانی و ارزش پول ملی هستند و این ملت وفادار را باید همواره در صحنه نگه داشت و باید با همراهی و امداد الهی بر مشکلات فائق آمد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر انقلاب اسلامی گفت: ایشان تاکید داشتند مجلس خبرگان رهبری را به مردم معرفی کرد چرا که هم در تعیین و هم تضمین رهبری نقش دارند.

وی گفت: مجلس خبرگان کار بزرگی بعد از رحلت امام راحل صورت داده و با انتخاب این الله خامنه ای به عنوان جانشین مسیر هدایت کشور را هموار کرده است.

امام جمعه قم بیان داشت: سال آینده که انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود امیدواریم با شناخت درست این جایگاه در انتخابات شرکت کنند.

کد خبر 744180
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    مگر در این دولت یله و رها کسی هم پاسخگو هست ؟!!!!!