چهل ناشر از جمهوری اسلامی ایران با معرفی ۸۰۰ عنوان کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط حضور دارند.

نمایشگاه کتاب مسقط

به گزارش همشهری آنلاین، خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان با غرفه‌ای به مساحت ۳۶ مترمربع در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط حضور دارد و به معرفی و عرضه بیش از ‭‭۸۰۰‬‬ عنوان کتاب از ۴۰ ناشر با موضوع‌های ایران‌شناسی، آموزش زبان فارسی، خوش‌نویسی، نگارگری و هنرهای ایرانی، علوم اسلامی همچون فقه، عقاید، فلسفه، علوم قرآنی، کودک، شعر و ادبیات می پردازد.

در این دوره پرداختن به موضوع کودک با محوریت کتاب‌های منتشر شده به زبان عربی بخش ویژه‌ای را در غرفه جمهوری اسلامی ایران به خود اختصاص داده است.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط با حضور حمود بن فیصل البوسعیدی وزیر کشور عمان، با حضور چهره‌های فرهنگی، ادبی و ناشرانی از از ۳۲ کشور جهان از جمله ایران، لبنان، سوریه، عراق، کویت، ترکیه، ایتالیا، سوئد، عربستان، امارات عصر چهارشنبه -سوم اسفند ۱۴۰۱- افتتاح شد و تا روز جمعه - ۱۲ اسفند ۱۴۰۱- ادامه دارد.

در این نمایشگاه ‭‭۸۲۶‬‬ ناشر (‭‭۶۵۶‬‬ ناشر به صورت مستقیم و ‭‭۱۷۰‬‬ ناشر با اعطای نمایندگی) از ۳۲ کشور در هزار و ‭‭۱۹۴‬‬ غرفه به معرفی حدود ‭‭۵۳۳‬‬ هزار عنوان کتاب می‌پردازند. ‭‭۳۳۱‬‬ برنامه جنبی در طول برگزاری نمایشگاه پیش بینی شده است.

کد خبر 744041
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha