رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از محدودیت موقت تردد در بخشی از یکی از جاده‌های مهم کشور و بالعکس در روز جمعه و همچنین مسدود بودن ۱۱ محور مواصلاتی در استان‌های مختلف تا اطلاع ثانوی خبر داد.

محدودیت تردد ـ انسداد جاده

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی گفت: گزارشی از بروز پدیده‌های جوی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور نداشته‌ایم و تردد بدون هیچ مشکلی در جریان است.

شیرانی درباره محدودیت‌های تردد و محورهای دارای انسداد نیز گفت: آزادراه کرج - قزوین و بالعکس در حدفاصل پل کردان تا پل هشتگرد در استان البرز، در تاریخ جمعه پنجم اسفندماه از ساعت ۶ تا ۱۲ صبح به دلیل انجام عملیات کارگاهی جاده‌ای، از کیلومتر ۱۴ الی ۲۷، مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین باند شمالی از پل کردان به محور قدیم و باند جنوبی از پل هشتگرد به محور قدیم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد - پل زال و محور خرم‌آباد - کوهدشت انجام می‌شود. محورهای ریگان ـ ایرانشهر، خوانسار ـ بوئین، کوهرنگ ـ مسجدسلیمان (گردنه‌های چری، تاراز و شاه‌منصوری)، لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد ـ پاوه، سی‌سخت ـ پادنا، محور جدید هشتگرد ـ طالقان، گنجنامه ـ تویسرکان و پونل - خلخال نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

کد خبر 743966
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha