رئال مادرید روز سه‌شنبه در یک نمایش تاریخی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا لیورپول را در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه ۵ بر ۲ شکست داد.

رئال مادرید- لیورپول

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گل، در آغاز بازی به نظر می‌رسید لوس بلانکوس در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با مشکل بزرگی روبه‌رو شود، زیرا داروین نونز و محمد صلاح با زدن دو گل در همان اول بازی شوکی بزرگ به قرمزها دادند. اما تلاش درخشان وینیسیوس جونیور بازی را به نفع رئال مادرید برگرداند.

این مطلب نگاهی دارد به تمام رکوردهایی که رئال مادرید در پیروزی ۵ بر ۲ روز سه‌شنبه مقابل لیورپول شکست.

۶ رکوردی که رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول شکست

اولین تیم اروپایی میهمان که در ورزشگاه آنفیلد پنج گل زد

در واقع، رئال مادرید به اولین باشگاه میهمان تبدیل شد که با ۵ گل به لیورپول در آنفیلد این تیم را شکست داد. پیش از این قرمزها در لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی در تاریخ ۷ سپتامبر، ۴ بار گل خوردند.

بنزما برای اولین بار در رقابت‌های اروپایی مقابل قرمزها ۶ گل زد

بنزما با دو گل خود در آنفیلد در سه‌شنبه شب، اکنون با ۶ گل زده بیش از هر بازیکن دیگری مقابل لیورپول در تاریخ جام ملت‌های اروپا و لیگ قهرمانان اروپا گل زده است. در همین حال، وینیسیوس جونیور با دو گل در اوایل بازی و با مجموع ۵ گل زده، اکنون در جایگاه دوم آن دسته قرار دارد.

۶ رکوردی که رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول شکست

وینیسیوس جونیور جوان‌ترین بازیکن پس از کرایف است که به عنوان میهمان آنفیلد در اروپا دو گل زده است

وینیسیوس جونیور سال گذشته با قهرمانی در فینال لیگ قهرمانان اروپا قلب لیورپول را شکست و در بازی رفت روز سه‌شنبه دوباره به قرمزها گل زد. او در سن ۲۲ سالگی به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شد که پس از یوهان کرایف حداقل دو بار به عنوان میهمان در یک بازی اروپایی در آنفیلد گلزنی کرده است.

بنزما به رکورد مسی در تعداد گل‌ها در لیگ قهرمانان اروپا رسید

این مهاجم فرانسوی در بیشتر بازی‌های مرحله گروهی مصدوم بود، اما پس از اولین گل‌های خود در فصل اروپا، اکنون در ۱۸ دوره متوالی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است. این رکورد با رکورد لیونل مسی برابری می‌کند.

۶ رکوردی که رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول شکست

رئال مادرید برای اولین بار شکست با دو گل را به برد سه‌ گله لیگ قهرمانان اروپا تبدیل کرد

شاگردان کارلو آنچلوتی که به خاطر توانایی‌شان در اجرای کامبک‌های دراماتیک تحسین می‌شوند، اولین تیمی بودند که در یک بازی لیگ قهرمانان اروپا با برتری سه گل پیروز شدند، پس از خوردن دو گل. این رکورد شامل بازی‌های خانگی و خارج از خانه می‌شود.

پنج گل آنها بین دقیقه ۲۱ و ۶۷ به ثمر رسید که میانگین قابل توجهی از یک گل در هر ۹ دقیقه است.

وینیسیوس جونیور دومین بازیکن جوان مادریدی است که در سه بازی متوالی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است

وینیسیوس جونیور روز سه‌شنبه پس از گلزنی مقابل سلتیک و لایپزیگ، دو گل به ثمر رساند. پیش از او رائول در سال ۱۹۹۹ زمانی که ۲۲ سال و ۱۶۳ روز داشت به این موفقیت دست یافت.

کد خبر 743693
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha