عضو هیات مدیره کانون جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: اعمال محدودیت در کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌ها مشکلات بسیاری را در بحث ترافیکی در جایگاه‌ها به وجود آورده و سوخت‌گیری را زمانبر کرده است.

خوزستان

به گزارش همشهری آنلاین،  ابراهیم الباجی گفت: بخشنامه‌ای که برای اعمال محدودیت در کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌ها صادر شده، مشکلات بسیاری را در بحث ترافیکی در جایگاه‌های سوخت به وجود آورده است.

وی افزود: در گذشته در هر مرحله کاربر می‌توانست با وارد کردن کارت سوخت آزاد جایگاه ۶۰ لیتر بنزین بزند اما اکنون با محدودیت اعمال شده در هر مرحله فقط می‌توان ۳۰ لیتر بنزین زد و این مساله در جایگاه‌ها کار سوخت‌گیری خودروهایی که با کارت آزاد جایگاه اقدام به دریافت سوخت می‌کنند را بسیار زمانبر کرده است.

عضو هیات مدیره کانون جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: با توجه به اینکه بخشی از سامانه‌های هوشمند جایگاه‌های سوخت با مشکلاتی مواجه هستند این مساله نیز می‌تواند باعث بالا رفتن استهلاک این سامانه‌ها شود و روند سوخت‌گیری را با مشکل بیشتری مواجه کند.

الباجی عنوان کرد: تصمیم اعمال محدودیت برای کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌های سوخت نادرست است و برای مردم و جایگاه‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده است و باید در آن تجدیدنظر شود.

وی بیان کرد: نکته‌ای دیگر در این خصوص آن است که گفته شده در هر سکوی جایگاه باید فقط یک کارت سوخت آزاد وجود داشته باشد که این مساله نیز می‌تواند به افزایش زمان سوخت‌گیری و ترافیک جایگاه‌ها دامن بزند و مشکل‌ساز شود.

عضو هیات مدیره کانون جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: امیدواریم مسئولان تصمیم‌گیرنده در این خصوص با مشاهده شرایط و بررسی وضعیت، نسبت به این تصمیم اتخاذشده تجدیدنظر کنند.

کد خبر 743082
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha