روسیه به شدت حملات شب گذشته رژیم صهیونسیتی به دمشق و اطراف آن را محکوم کرد.

ماریا زاخارووا

به گزارش همشهری آنلاین، روسیا الیوم، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای حملات اسرائیل را نقض آشکار اصول قوانین بین المللی خواند و اعلام کرد: از طرف اسرائیلی می‌خواهیم که اقدامات تحریک آمیز مسلحانه خود علیه سوریه را متوقف کند، این اقدامات پیامدهای وخیمی بر سراسر منطقه خاورمیانه برجای می‌گذارد.

زاخارووا تصریح کرد: در سایه بحران انسانی که سوریه از دو هفته قبل به دلیل زلزله با آن دست به گریبان است، این موضع اسرائیل رفتاری پست و غیرقابل قبول است. بسیاری از کشورهای جهان از جمله روسیه با فرستادن پزشکان و نیروهای نجات و کمک‌های پزشکی، دست یاری به سمت سوریه در این مصیبت بزرگ دراز کردند.

کد خبر 742990
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    1 3
    خاک عالم بر سر اسرائیل کی نابود میشه بشریت نجات پیدا کنه
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    3 2
    لعنت خدا براین رژیم غاصب خدا نیست و نابودش کنه به حق محمد وال محمد
  • فرزاد IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    2 2
    دم ایران و روسیه و حزب الله لبنان وحشدالشعبی عراق گرم که با آنهمه مشکلاتی که خودشان دارند اماکمکهای انسانی را فراموش نکرده ونخواهندکرد .خاک عالم برسر غرب و اسراییل غاصب و آمریکای جنایت کار که همه روزه نفت ملت سوریه مظلوم را غارت میکنند کمک سرشان را بخورد که هرگزکمک نخواهند کرد بلکه غارت هم میکنند همینکه آمریکا ورژیم پست منحط صهیونیستی اسرائیل به سوره موشکباران نکنند بس است .زلزله به طرف موشکباران توسط آمریکا و اسراییل غاصب یه طرف .خدا این کفار را لعنت کند.