ایکر کاسیاس همبازی سابق جرارد پیکه در تیم ملی اسپانیا در گفت‌وگویی، از جرارد پیکه به عنوان یک «فرد احمق و خرفت» یاد کرد.

پیکه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مارکا، دروازه‌بان سابق رئال مادرید در گفت‌وگویی با ایبای لیانوس، اینفلوئنسر اسپانیایی نظرش را درباره مدافع سابق بارسلونا گفت و او را یک احمق با رفتاری کاملا بچگانه خطاب کرد.

پیکه تاکنون در مورد توهین‌هایی که از کاسیاس دریافت کرده اظهار نظری نکرده است. گمانه‌زنی‌هایی از سوی برخی وجود دارد که می‌گویند ممکن است این یک ترفند تبلیغاتی باشد، زیرا همبازی‌های سابق هیچگاه با هم مشکلی نداشتند. آنها همچنین یادآوری کردند که ایبای، پیکه و کاسیاس در کینگز لیگ شریک یکدیگرند.

کینگز لیگ چیست؟

کینگز لیگ که توسط پیکه، مدافع سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، به همراه لیانوس، معروف‌ترین اینفلوئنسر اسپانیا تأسیس شده است، یک رقابت فوتبال هفت نفره است که در فصل جاری خود از اول ژانویه ۲۰۲۳ آغاز و از ۱۲ تیم تشکیل شده است.

این تیم‌ها توسط افرادی مانند سرجیو آگوئرو، گلزن منچسترسیتی و کاسیاس، دروازه‌بان اسطوره رئال مادرید، هدایت می‌شوند و بازیکنان جوان محلی و چند بازیکن حرفه‌ای بازنشسته لیگ اسپانیا در آن حضور دارند.

این ایده بدون شک برنده است، زیرا مخاطبان آنلاین قابل توجهی را به خود جذب کرده، به طوری که تعداد بازدیدکنندگان در روز مسابقه از یک میلیون بیننده در اپلیکشین توییچ، تیک تاک و یوتیوب فراتر رفته است.

کد خبر 742854
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha