یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
۱ نفر

ساخت ریبوت جدیدی از «پسر جهنمی» به کارگردانی برایان تیلور و مارک نولدین آغاز می‌شود.

پسر جهنمی

به گزارش همشهری آنلاین، استودیو میلنیوم مدیا اعلام کرد که پسر جهنمی: مرد کج و کوله در ماه مارس تولید خواهد شد.

مایک مینیولا خالق کمیک پسر جهنمی، فیلمنامه این ریبوت را با کریس گلدن نوشته است. این فیلمنامه برگرفته از کمیک مرد جهنمی: مرد کج و کوله است که در ژوئیه سال ۲۰۰۸ برای نخستین بار عرضه شد.

جفری گرینشتاین رئیس استودیو میلنیوم مدیا در بیانیه‌ای گفته مرد کج و کوله برداشتی از تمام فیلم‌های قبلی پسر جهنمی است که در آن مایک مینیولا و خالق کمیک‌ها در نهایت نسخه‌ای معتبر از داستان‌ها و شخصیت‌ها را در قالب فیلم ارائه خواهند کرد.

او می‌گوید برایان تیلور در تمام زمینه ها متخصص است و من نمی‌توانم به شخص بهتری {به غیر از تیلور} برای احیای داستان در نشان دادن این فیلم متفاوت و بدیع به مخاطبمان بیاندیشم. استودیو میلنیوم مدیا با ساخت این ریبوت به دنبال شانس جدیدی برای خلق یک اثر بهتر و فروشی بیشتر در باکس آفیس است.

نخستین کمیک Hellboy توسط مایک مینیولا در سال ۱۹۹۳ منتشر و از آن زمان به‌بعد به یکی از خطوط اصلی Dark Horse Comics تبدیل شد.

نخستین فیلم پسر جهنمی در سال ۲۰۰۴ به کارگردانی گیرمو دل تورو اکران شد که در آن ران پرلمن در نقش Hellboy بازی کرده بود. دل تورو دنباله‌ای به نام Hellboy II: The Golden Army ساخت که در سال ۲۰۰۸ توسط یونیورسال پیکچرز منتشر شد.

سومین فیلم پسر جهنمی به کارگردانی دل تورو و با بازی پرلمن برنامه ریزی شده بود که هرگز ساخته نشد. به این ترتیب، این فرانچایز بار دیگر در سال ۲۰۱۹ به کارگردانی نیل مارشال ساخته شد که در آن دیوید هاربر نقش پسر جهنمی را ایفا کرده بود.

تام کروز هالیوود را نجات داد

کد خبر 742801
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha