مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: بزرگترین مجسمه برنزی پایتخت را در خیابان سعدی و در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نصب خواهیم کرد.

نشست خبری رضا صیادی، با موضوع تشریح فعالیت‌های سازمان زیباسازی شهر تهران

به گزارش همشهری آنلاین، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران درباره بودجه این سازمان در سال گذشته گفت: بودجه‌ای که برای سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده بود، محقق شده است.

او افزود: بودجه سازمان زیباسازی شهر تهران حدود ۱۲۵۰ میلیارد تومان بود که صد در صد آن محقق شد. در این حوزه کاهش درآمد نداشتیم.

صیادی با اشاره به برنامه‌های سازمان زیباسازی که بودجه متناسب آن‌ها برای سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده، عنوان کرد: بودجه به سمت پروژه‌های ماندگار در شهر خواهد رفت.

او با اشاره به طرح رفیوژ سبز( فضای امن میانی خیابان) گفت: بنا است تا در هر منطقه تهران، خیابانی انتخاب شود و گاردریل‌های آهنی‌اش برداشته شود و یکسری اقدامات با عنوان طرح رفیوژ سبز کلید بخورد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران افزود: مناطق باید تائیدیه ترافیکی را اخذ کنند و سپس این طرح اجرا خواهد شد. سعی کردیم بودجه را به سمت کارهای زیربنایی و ماندگار ببریم و المان‌سازی تعدادی از میادین را در دستور کار داریم.

صیادی با اشاره به نصب مجسمه «سعدی» در سال آینده ادامه داد: بزرگترین مجسمه برنزی را در خیابان سعدی و در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نصب خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه برای سال آینده مجسمه آرش کمانگیر در میدان ونک نصب خواهد شد، اظهار کرد: پروژه دیگر هم نصب این مجسمه است که برای سال آینده آغاز می‌شود. موضوع دیگر تغییر در ورودی تهران است که یا در شرق و یا جنوب تهران انجام می‌شود تا به عنوان یکی از مظاهر هویتی شهر تهران ورودی را تغییر دهیم.

کد خبر 742027
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha