قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن در تابستان به پایان می‌رسد و همین باعث شده برخی به بازگشت ستاره آرژانتینی به باشگاه کاتالان اشاره کنند.

مسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گل، مدافع بارسلونا اعتراف کرد که دوست دارد لیونل مسی در تابستان به باشگاه بازگردد. رونالد آرائوخو اذعان کرد: «بازگشت لیونل مسی به بارسلونا بسیار خاص خواهد بود.»

قرارداد ستاره آرژانتینی با پاری سن ژرمن در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و پیشرفت چندانی هم برای تمدید، حاصل نشده است، به همین دلیل احتمال اینکه او دوباره به تیم بارسلونا برگردد وجود دارد. آرائوخو - که دو فصل را با مسی در تیم اصلی بارسا سپری کرد - در مورد این انتقال گفت: «من از بازگشت مسی بسیار خوشحال خواهم شد.»

این بازیکن ۲۳ ساله گفت: «بازگشت لئو بسیار خاص خواهد بود. او بهترین بازیکن جهان است و ما خوشحال خواهیم شد اگر بتواند بیاید. اگر من ما مدیر بارسا بودم، رودریگو بنتانکور و لئو مسی را به خدمت می‌گرفتم.»

بارسلونا که بلافاصله پس از جدایی مسی به رقیبش رئال مادرید باخت و دوبار متوالی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خارج شد، اخیراً بدون شماره ۱۰ سابق خود به میدان رفته است. شاگردان ژاوی با یازده امتیاز اختلاف در لیگ، با تنها هفت گل دریافتی در تمام فصل، مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند.

آرائوخو پس از مصدومیتی که او را برای تقریباً سه ماه از زمین دور نگه داشت، در حال آماده‌سازی خود برای بازگشت به تیم است. این بازیکن اروگوئه‌ای بخشی از تیم بارسلونا خواهد بود که روز پنجشنبه در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت.

کد خبر 741909
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha