دانشگاه صهیونیستی «تخنیون» ضمن تأیید هک اطلاعات این دانشگاه، اعلام کرد که نگران است گزارش‌های این دانشگاه درباره ارتباط با صنایع دفاعی رژیم صهیونیستی به دست هکرها افتاده باشد.

دانشگاه تخنیون اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین، سخنگوی دانشگاه صهیونیستی «تخنیون»، امروز (یکشنبه)، اعلام کرد که مؤسسه علمی-کاربردی این دانشگاه هدف حمله سایبری قرار گرفته است.

بنابر گزارش وبگاه «پانت»، سخنگوی دانشگاه تخنیون گفت که یک گروه هکری موسوم به «Darkbit» مدعی شده است که در پشت این حمله قرار دارد. او اشاره کرد که سیستم‌های رایانه‌ای به منظور بررسی حمله به صورت پیشگیرانه قطع شده‌اند و مقامات دانشگاه نگران درز اطلاعاتی از این دانشگاه در مورد همکاری با صنایع دفاعی رژیم صهیونیستی می‌باشند.

طبق این گزارش، کارشناسان برآورد می‌کنند که هکرها توانسته‌ باشند به اطلاعات زیادی از سرورهای دانشگاه تخنیون دست پیدا کرده باشند.

پانت به نقل از منابع صهیونیستی همچنین اضافه کرد که مقامات دانشگاه نگران هستند هکرها پایگاه داده مربوط به آن دسته اسناد ثبت اختراعاتی را که در مراحل پایانی قرار داشتند، به دست آورده باشند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که «گابی پورتنوی» رئیس سازمان امنیت سایبری رژیم صهیونیستی پیشتر در اظهاراتی از تعداد حملات سایبری انجام شده علیه نهادهای این رژیم ابراز حیرت کرده بود.

رئیس سازمان امنیت سایبری رژیم صهیونیستی به صراحت گفته بود که این رژیم هر ماه با ده‌ها حمله سایبری مواجه است.

کد خبر 741501
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • روح اله دولاح IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    10 9
    با سلام و عرض ادب خدمت رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز فرمانده دلها بنده بعنوان یک شهروند جمهوری اسلامی ایران از هرگونه عملی که نشان دهد این رژیم نامشرع اسراییل که هیچ قدرتی ندارد با تمام وجود خوشحال میشم و به رژیم تل‌آویو میگم که ما بعد نابودی شما را خواهیم دید ولی شما نه وبه مردم قهرمان فلسطین این اطمینان را می دهیم که ازادتان خواهیم کرد و با صدای بلند شعار میدیم هم فلسطین و هم لبنان جانم فدای اسلام مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    8 6
    سایت نشرات انترنیتی صدا و سیما را هک کرد واین هم جوابی سخت که دریافت کرد رژیم جعلی صهیونیستی باید بیداند که در برابر هر خطایش بهای سنگین پرداخت خواهد کرد
  • مهدی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    8 5
    هویت چنین هکرهای که معمولا گروه ۴ تایی هستن چون گروه های زیادی نیستن مشخص.از دید ی هکر چیزی پنهان نیست.فقط برخورد ویژه با بانوان فرصت طلب بی بندو بار.تو این تاکید ویژه دارم در جریان هستید.