دوره‌های آموزش خوشنویسی زیر نظر انجمن خوشنویسان ایران واحد غرب در فرهنگسرای معرفت برگزار می‌شود.

خوشنویسی

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر انجمن خوشنویسان ایران واحد غرب درباره برگزاری دوره آموزش خوشنویسی در فرهنگ‌سرای معرفت می‌گوید: «برای اینکه علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی بتوانند در این کلاس‌ها حضور داشته باشند تصمیم گرفتیم پنج‌شنبه‌ها در دو نوبت، ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۱۴ تا ۱۵، کلاس خوشنویسی را برگزار کنیم.»

سمیه شاهوار، استاد خوشنویسی، که ۲ کتاب آموزش خط تحریری با متد نستعلیق و آلبوم سرمه سای سخن (قطعات نستعلیق، گزیده اشعار شاعران ایران‌زمین) را تألیف کرده است می‌گوید: «انجمن خوشنویسان غرب تهران با آموزش خوشنویسی در رشته‌های مختلف و سطوح مقدماتی تا پیشرفته به شهروندان مدرک رسمی و معتبر ارائه می‌کند.»

دوره‌های آموزش خط تحریری، نستعلیق، خط نقاشی، تذهیب و ... در سطوح مقدماتی، متوسط، عالی و ممتاز از سرفصل‌های آموزشی انجمن خوشنویسان ایران است که تحت آموزش اساتید مجرب انجمن برگزار می‌شود.

زیبانویسی در فرهنگسرای معرفت | مدرک معتبر از انجمن خوشنویسی ایران دریافت کنید

از فعالیت‌های دیگر این شعبه از انجمن خوشنویسان ایران می‌توان به برگزاری همایش، نمایشگاه، نشست‌های تخصصی و ... اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به واحد آموزش این مرکز به نشانی بلوار شهران، بعد از زیرگذر شهیدهمت، فرهنگسرای معرفت مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره « ۴۴۳۰۴۹۷۹ تماس بگیرند.

کد خبر 741426

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha