مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد از امدادرسانی آتش‌نشانان سه ایستگاه به مصدومان حادثه برخورد توأم با انفجار بیل میکانیکی با لوله گاز در میدان طبرسی و جراحت ۱۲ شهروند مشهدی خبر داد.

انفجار مشهد

به گزارش همشهری آنلاین، آتشپاد دوم مجید فرهادی در رابطه با انفجار مشهد گفت: بامداد امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر شنیده شدن صدای انفجار در میدان طبرسی، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌های اطفای حریق چند ایستگاه‌ آتش‌نشانی را به محل حادثه اعزام کرد.

ببینید | وقوع انفجار مهیب در نزدیکی حرم امام رضا (ع)

او افزود: انفجار در حین حفاری به‌دلیل برخورد بیل میکانیکی با لوله گاز شهری و نشت شدید گاز رخ داده  بود که این انفجار سبب تخریب ۴ باب مغازه و شکسته شدن شیشه‌های تعدادی واحد تجاری اطراف میدان طبرسی و ایراد خسارت به چند دستگاه خودروی سواری و مجروحیت تعدادی از افراد حاضر در محل شده بود.

فرهادی تصریح کرد: ضمن ایمن‌سازی محل انفجار برای جلوگیری از حوادث احتمالی دیگر، مصدومان این حادثه برای مداوا تحویل تکنیسین‌های اورژانس حاضر در محل شدند و با حضور عوامل اتفاقات شرکت گاز جریان گاز شهری محل قطع شد.

گفتنی است؛ علت دقیق وقوع این حادثه و میزان خسارات مالی توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

محمد علیشاهی مسئول روابط اورژانس ۱۱۵ مشهد نیز ابراز کرد: در ساعت ۳ و یک دقیقه بامداد امروز ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ حادثه انفجار گاز شهری در میدان طبرسی مشهد به اورژانس اطلاع‌رسانی شد که بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

او اضافه کرد: ۱۲ نفر در پی این حادثه دچار جراحت شده بودند که به بیمارستان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهید کامیاب منتقل شدند.

کد خبر 740520
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    12 0
    نقشه لوله کشی ها و مسیر کابلها و همش رو ندارید، نه؟؟؟ هردمبیل بکنید تا بترکید
  • khan IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    11 0
    تا امروز 29 سال در صنعت مشغول کار مهندسی و بازرسی فنی هستم. قبل از گرفتن پرمیت کار گرم چرا اقدام به حفاری شده و مگر نقشه های همجون ساخت نداره. اگر نداره برای اظمینان چرا اقدام به سونداژ نکردند. آقایان مهندسین پس چه کار می کردند که به سری بی گناه آسیب زدند.
  • سعید IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    12 0
    امان ازبی احتیاطی وعدم رعایت ایمنی
  • امیر 114 IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    9 4
    شکر خدا به حرم امام رضا خسارت وارد نشد
  • هنگامه IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    5 1
    بی دقتی. نداشتن مهندسی درست در حفاری نبودن ناظر متعهد کار همرو به دردسر می اندازد. .... باید تمام مسیولین این حادثه توبیخ شوند و پاسخ گو باشند. جان ملت مسلمان و رفاه انها در اولویت است چرا توجه نمی‌کنید؟ این طور اسلام را می‌خواهید گسترش دهید و پابرجا نگه دارید. ایرانی نباید دچار حادثه و فقر و ناراحتی باشد. تمام خطوط گاز باید هر سال بازدید شود و اموزش صحیح به مردم داده شود. کپسول آتشنشانی در هر خانه و مکانی باید در دسترس باشد و همه ایران باید شامل بیمه حوادث شوند.