یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۸۵ - ۱۳:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رقابت‌های باشگاهی اروپایی شنبه‌ 4 نوامبر (13 آبان)در کشور‌های مختلف اروپا برگزار شد.

هفته نهم مسابقات باشگاهی اسپانیا با تساوی بارسلونا آغاز شد تا این تیم با این نتیجه جایگاه خود را در صدر جدول به خطر بیندازد. بارسلونا با تساوی در برابر دپورتیوو لاکرونیا 20 امتیازی شد و در صورتی که سویا یک‌شنبه در برابر اوساسونا به برتری برسد، به جای بارسلونا در صدر جدول رده‌بندی اسپانیا خواهد نشست.

در دیگر بازی‌های شنبه شب لالیگا لاونته دو بر صفر از سد رئال سوسیه‌داد گذشت و مایورکا و آتلیتو مادرید به تساوی صفر صفر رسیدند.
ادامه بازی‌های هفته نهم لالیگا یک‌شنبه برگزار خواهد شد:
زاراگوزا-ختافه
رکرتیوو – جیمناستیک دو تاراگو
ویارئال- رئال بتیس
سویا- اوسسونا
اتلتیک بیلبائو – رسینگ سانتاندر
رئال مادرید – سلتا ویگو
اسپانیول- والنسیا

لیگ برتر انگلیس
هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس با برتری تیم منچستر یونایتد  آغاز شد. شنبه 4 نوامبر منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه سه بر صفر پورت موث را شکست دهد و به صدر جدول برسد.  در ادامه این بازی‌ها فولام یک بر صفر از سد اورتون گذشت،‌ ویگان با نیجه یک بر صفر بولتون را شکست داد و نتیجه دیدار چارلتون و منچستر سیتی یک صفر به نفع چارلتون خاتمه یافت.

همچنین لیورپول دو بر صفر از سد ریدینگ گذشت و واتفورد با همین نتیجه بر میدلزبورو غلبه کرد. دیدار نیوکاسل و شفیلد هم یک بر صفر به نفع شفیلد به پایان رسید.

لیگ برتر انگلیس یک‌شنبه با برگزاری این دیدارها پیگری خواهد شد:
وست هم – آرسنال
آستون ویلا –بلکبرن
تاتنهام – چلسی

بوندس لیگا

در آلمان تیم صدر نشین وردربرمن با نتیجه یک بر یک در برابر انرگی کوتبوس متوقف شد و هرتا برلین با نتیجه دو بر یک از سد نورنبرگ گذشت.


بورسیا دورتمند و آرمینیا بیله فیلد یک یک مساوی کردند و وولفسبورگ با نتیجه یک بر صفر از سد هامبورگ گذشت. اشتوتگارت تیم دوم جدول، با نتیجه 4 بر دو آلمانیا آخن را شکست داد و لورکوزن و ماینتز هم با نتیجه مساوی یک بر یک به کار خود خاتمه دادند.

هفته دهم بوندس لیگا یک‌شنبه با برگزاری بازی‌های اینتراخت فرانکفورت با مونشت گلادبلاخ و شالکه 04 با بایرن مونیخ پیگیری خواهد شد.

کالچو
رقابت‌های باشگاهی فوتبال در ایتالیا هم شنبه 4 نوامبر با دو بازی پیگیری شد. در دو دیدار انجام گرفته شنبه شب سینا و پارما دو بر دو مساوی کردند و کاتانیا با نتیجه یک بر صفر از سد رجینا گذشت.


این بازی‌ها یک‌‌شنبه با این دیدارها پیگیری خواهند شد:

  • پالرمو – سامپدوریا
  • تورینو- مسینا
  • لیوورنو – اودینزه
  • اینتر –آسکولی
  • امپولی- لاتزیو
  • کیه‌وو ورونا –کالیاری
  • آتالانتا-  آث میلان
  • آث رم – فیورنتینا
کد خبر 7405

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز