علی قلی زاده هافبک ملی پوش تیم کاسیم پاشا که به تازگی به این تیم رفته است شب گذشته در شهر هاتای محل زلزله کشور ترکیه اولین بازی اش را برای این تیم انجام داد و بعد از این بازی وقتی به هتل آمدند، در محل سکونت شان زلزله شدید ۷.۸ ریشتری آمد و خسارت و تلفات جانی زیادی را بر جا گذاشت.

قلی‌زاده

محمد زارعی - علی قلی زاده هافبک ملی پوش تیم کاسیم پاشا که به تازگی به این تیم رفته است شب گذشته در شهر هاتای محل زلزله کشور ترکیه اولین بازی اش را برای این تیم انجام داد و بعد از این بازی وقتی به هتل آمدند، در محل سکونت شان زلزله شدید ۷.۸ ریشتری آمد و خسارت و تلفات جانی زیادی را بر جا گذاشت.
وقتی با قلی زاده تماس گرفتیم بعد از ساعتها خاموش بودن موبایلش، امکان تماس و برقراری ارتباط برای این بازیکن مهیا شده بود.

او در این ارتباط به همشهری آنلاین گفت: این هم از شانس من است. تازه به ترکیه آمده بودم که این زلزله آمد. از شانس من به همراه تیم در همان شهر هاتای بودیم و در این شهر بازی داشتیم. ۶ ساعت جلوی هتل در داخل اتوبوس بودیم. شرایطی وحشتناکی بود. تا کنون در زندگی ام چنین چیزی را ندیده بودم. ۳-۲ بار زمین تکان خورد و در آن لحظات ما فقط به در و دیوار خوردیم. هتل مان تخریب شده بود. تازه شانس آوردیم. بخش زیادی از این هتل نوساز تخریب شده و وقتی با عجله از هتل بیرون دویدیم، دیدم تمام خانه های اطراف هتل با خاک یکسان شده اند.
 
قلی زاده که با حرارت خاصی صحبت می کرد تاکید کرد:  در آن شرایط به جز اینکه از هتل بیرون بیایم، هیچ کاری نمی‌توانستم انجام بدهم. همه وسایل من در اتاق جا ماند و فقط توانستم با دویدن از ساختمان هتل فرار کنم ... خدا رحم کرد هتل فرو نریخت. هنوز در شوک هستم چگونه زنده ام!؟ نمی توانم هیچ توصیفی از آن اتفاقات و چیزهایی که دیدم تعریف کنم. بعد از ترک هاتای به آدانا رفتیم و آنجا با پرواز شخصی باشگاه توانستیم به استانبول برویم. به نوعی از فاجعه فرار کردیم.

این ملی پوش کشورمان تاکید کرد: هنگام زلزله من در اتاق هتل بودم به خاطر شدت زلزله ساقم بریده شده و در دنده ام احساس درد شدید می‌کردم. به نظرم  دنده‌ام شکسته است. حالا آمده ام دکتر تا با گرفتن عکس ببینم میزان آسیب دیدگی ام چقدر است. همه مسابقات هم تعطیل شد. خانواده و دوستانم از صبح پیگیر حال من بودند. شاید این شرایط برای من خیلی سخت باشد اما برای خانواده‌هایی که در این زلزله و البته زلزله خوی جان عزیزشان از دست رفت، تسلیت می‌گویم.

کد خبر 740042

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    1 0
    لبنان هم به لرزه درامد. زلزله‌ای به قدرت ۳.۳ ریشتر شرق بیروت را لرزاند