نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: هر عزیزی از ما در اخلاصش آسیب وارد شد، در مقابل انقلاب ایستاد و ایجاد مشکل کرد.

علم‌الهدی

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی یکشنبه ۱۶ بهمن در مراسم اهدای ۳۲۰ سری جهیزیه به معسرین حاشیه شهر مشهد با بیان اینکه سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: هر اقدامی در حوزه انقلاب باشد، در حوزه رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. چیزی در انقلاب پیدا نمی‌کنید که در حوزه سپاه نباشد. رسیدگی به درماندگان و ارائه خدمات به مردم در همه ابعاد در چارچوب و مفهوم انقلاب است.

وی به ریزش‌های رخ داده در عمر ۴۴ ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در طول ۴۴ سال انقلاب، در جریان‌های انقلابی، نظامی و جریان‌های روزمره، ریزش‌ها و فتنه‌های گوناگونی رخ داده که ۲ عامل داشت؛ عامل اول آسیب به اخلاص ما بود. هرجا اخلاص ما آسیب دید، آنجا دچار مشکل شدیم و هر عزیزی از ما در اخلاصش آسیب وارد شد، در مقابل انقلاب ایستاد و ایجاد مشکل کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: روزی که عزیز رزمنده فداکار در مقابل دشمن ایستاد و در زیر باران آتش دشمن، جز شهادت در آینه فکرش چیزی نبود، اخلاصی داشت که تنها خدا در باورش نمایان می‌شد و زمانی در مقابل انقلاب ایستاد که در نظرش، آن خدای شب عملیات کنار رفت.

امام جمعه مشهد عامل دوم ریزش‌ها را «رسالت‌ نشناسی» عنوان کرد و گفت:در برخی موقعیت‌ها، ما نه خودمان را شناختیم و نه رسالتمان را و ضربه‌هایی که در طول انقلاب خوردیم، به دلیل بازگشت از مسیر خدا و فراموش کردن رسالت‌هایمان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه مشهد، علم‌الهدی ضمن قدردانی از اقدامات حمایتی رخ داده در رسیدگی به نیازمندان، بیان کرد: امتیار کار و خدمات شما، خشنودی قلب امام زمان(عج) است و امیدواریم در مقابل، حضرت برای ما و شما نیز دعا کنند.

کد خبر 739820

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha