از شب گذشته انتشار عکس‌های فرهاد میثمی که از پنج مرداد ماه سال ۱۳۹۷ و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می‌برد توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

دادگاه - قوه قضائیه - دادگستری

به گزارش همشهری آنلاین، فرهاد میثمی با اتهام توهین به مقدسات و اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی محاکمه و پس از ورود به زندان در سال ۹۷ اقدام به اعتصاب غذا در یک بازه زمانی موقت کرد با توجه به اینکه او سابقه بیماری کولیت داشته است، در همان مقطع زمانی مقداری وزن از دست می‌دهد اما با مداخلات پزشکان و رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولین زندان سرانجام اعتصاب غذای خود را شکست و تحت درمان پزشکی و دارویی قرار گرفت.

بنابر این گزارش؛ اما از شب گذشته مجددا عکس‌هایی از فرهاد میثمی در فضای مجازی منتشر شده که پیگیری‌های روابط عمومی سازمان زندان‌ها نشان می‌دهد فرهاد میثمی در این دوره خاص اعتصاب غذا نکرده اما به هم‌بندی‌ها و مسئولین زندان اعلام کرده «من کمترین مقدار غذا را مصرف می‌کنم».

در حال حاضر با توجه به نظارت کادر زندان و گزارش‌های ارسال شده به مسئولین زندان رجایی شهر، وضعیت عمومی نامبرده به طور مرتب تحت نظر پزشک مقیم زندان بوده و حال عمومی‌اش مناسب گزارش شده است.

کد خبر 739363
منبع: میزان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 35
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • مهرداد IN ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    65 10
    توهین به مقدسات! اینکه گفت اعدام نکنین میشه توهین به مقدسات؟!
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    59 6
    این بنده خدا خودش پزشک هست
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    61 11
    جای پزشک در زندان نیست. جای انسان کتابخوان! در زندان نیست. جای مترجم و نویسنده در زندان نیست. جای ورزشکار در زندان نیست. جای خواننده و بازیگر و کارگردان در زندان نیست. جای جوان دهه هشتادی در زندان نیست.
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    46 4
    درباره یکی از دولتمردان قاجاری گفته‌اند به دوست صمیمی‌اش گلایه‌ای کرده که چرا وقتی بر سر کار بودم احوالی از ما نمی‌پرسیدی و او پاسخ داده من سراغت را می‌گرفتم و تو پاسخی نمی‌دادی. من زیر آن درخت روبه‌روی محل آمد‌وشد تو می‌ایستادم. آن صاحب‌مقام می‌پرسد مگر آنجا درختی هست؟ دوست با خنده می‌گوید تو که درخت به آن بزرگی را نمی‌دیدی چگونه ممکن بود من را ببینی؟
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    57 7
    بخاطر نداشتن ازادی بیان اینطور محاکمه میشوند
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    53 9
    بیچاره داره نابود میشه چرا اینها را آزاد نمی کنند