کامران پس از ماجرای دیدار با پیمان و جر و بحث با او، چند روزی است گم شده است و کسی از او اطلاع ندارد. پریسا و فریبا بسیار نگران او هستند و چاره‌ای جز مراجعه به کلانتری ندارند.

image-20230202162705-1.jpeg

فریبا و پریسا تصمیم می‌گیرند با مراجعه به کلانتری، ماجرای مفقود شدن کامران را پیگیری کنند. فریبا بسیار نگران است، زیرا احتمال می‌دهد پیمان در ماجرای مفقود شدن کامران نقش داشته باشد. از طرفی فرد ناشناسی، فیلمی از درگیری پیمان و کامران در پارکینگ هتل، برای فریبا ارسال کرده است. فیلمی که نگرانی فریبا را از نقش داشتن پیمان در این ماجرا، بیشتر کرده است. در این بین، افسر آگاهی نیز وارد عمل می‌شود تا ماجرای مفقود شدن کامران را پیگیری کند. دانلود قسمت سوم سریال سرگیجه اکنون در دسترس مخاطبان است.

درباره بهرنگ توفیقی

بهرنگ توفیقی کارگردان سریال جدید سرگیجه، از جمله کارگردانان ایرانی است که مجموعه‌هایی همچون آقازاده را در شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده است. این کارگردان پیش از این در مجموعه‌های تلویزیونی دیگری نیز فعالیت داشته و از جمله آثارش؛ مجموعه‌های تلویزیونی؛ پدر، افرا، پشت بام تهران، آمین و بی‌همگان است. بهرنگ توفیقی زادهٔ ۱۸ اسفند ۱۳۵۵ در شهر تهران است و از جمله کارگردانان جوان ایرانی محسوب می‌شود. این کارگردان از سال ۱۳۷۴ تاکنون در زمینهٔ بازیگری و کارگردانی فعالیت داشته و در برخی از فیلم‌های ایرانی، به عنوان برنامه‌ریز، دستیار کارگردان، مدیر تولید و نویسنده نیز فعالیت کرده است.

خلاصه داستان سریال سرگیجه

سریال سرگیجه با ترکیب جذابی از بازیگران، سریالی در ژانر درام و رازآلود است. در این سریال پیمان(با بازی حامد بهداد) در اثر یک سوء‌تفاهم خانوادگی با کامران (هادی حجازی‌فر) درگیر می‌شود و گمان‌ها به این سمت می‌رود که شاید قاتل کامران، پیمان باشد. اما پیمان زیر بار این اتهام نمی‌رود. با این حال ماجراهایی برای پیمان اتفاق می‌افتد که احتمال دارد به قیمت تمام شدن زندگی او باشد. دانلود قسمت سوم سریال سرگیجه اکنون در دسترس مخاطبان است.

بازیگران سریال سرگیجه

حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌فر، مهراوه شریفی‌نیا، علی عمرانی، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، شبنم مقدمی، میلاد معیری، شایسته سجادی، امید محمدنژاد، هژیر احمدی، امیررضا جوکار (بازیگر خردسال)، با صدای سحر دولتشاهی

چه بلایی سر کامران در سریال سرگیجه آمده است؟

عوامل سریال سرگیجه

نویسنده؛ محمد منعم و همایون حجازی، کارگردان؛ بهرنگ توفیقی، آهنگساز؛ حسام ناصری، مدیر فیلمبرداری؛ بهنام کریمی، تدوین؛ حمید نجفی راد، تهیه‌کننده؛ مهدی بدرلو، طراح گریم؛ ایمان امیدواری، طراح صحنه؛ محسن نصراللهی، مجری طرح و سرمایه‌گذار؛ سید علیرضا مرعشی و هومن هاتفی‌پور، مشاور هنری؛ حبیب رضایی، مدیر تولید و برنامه‌ریز؛ زینب نصراللهی، مدیر فیلمبرداری؛ بهنام کریمی، تدوین؛ حمید نجفی‌راد، طراح لباس؛ ملودی اسماعیلی، مدیر صدابرداری؛ مهران ملکوتی، طراح و ترکیب صدا؛ نعیم مسچیان، طراح جلوه‌های ویژه بصری؛ علیرضا اکبری، شهرزاد اکبری، طراح بدلکاری؛ امیر بدری؛ دستیار اول کارگردان؛ رضا شریفی، منشی صحنه؛ بیتا ارسطویی، مدیر تبلیغات؛ میثم میرزائی و آریان امیرخان، عکاس؛ محمد دارایی

زمان پخش سریال سرگیجه

سریال سرگیجه به کارگردانی بهرنگ توفیقی از تاریخ دوشنبه ۲۶ دی ماه در پلتفرم نماوا به نمایش گذاشته شد. این سریال درام و رازآلود هر هفته دوشنبه ساعت ۸ شب در این پلتفرم به صورت اختصاصی پخش خواهد شد. سریال سرگیجه مناسب سنین بالای ۱۵ سال است و تاکنون توانسته ۹۶ درصد از رضایت مخاطبان رسانهٔ نماوا را از آن خود کند. دانلود قسمت سوم سریال سرگیجه اکنون در دسترس مخاطبان است.

کد خبر 739292

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha