جیران و گلین خاتون قصد دارند تا میرزاآقا خان نوری را از مقام صدراعظمی برکنار کنند. اما آقاخان برای جلوگیری از این اقدام نقشه‌ای دارد.

image-20230202161800-1.png

گلین و جیران خاتون در جلسه‌ای با بزرگان قاجار و رجال سیاسی، هم‌پیمان می‌شوند تا میرزاآقاخان نوری را از مقام صدراعظمی کشور، برکنار کنند. زیرا گلین، جیران و سایر رجال سیاسی متوجه عدم کفایت او در این مقام شده‌اند. میرزاآقاخان نیز به دنبال راهی است تا نزد شاه محبوب‌تر شود و قدرت بیشتری داشته باشد. او برگ برنده‌ای دارد که با رو کردن آن به راحتی می‌تواند نزد ناصرالدین شاه قاجار، محبوبیت زیادی کسب کند.

برگ برنده میرزاآقاخان نوری؛ تقدیم سر شاهزاده زند به پادشاه است. اگر میرزا خان چنین اقدامی انجام دهد و سر شاهزاده زند را تقدیم شاه کند، می‌تواند با ثروت کفایت خاتون،‌ فرد قدرتمند حکومت قاجار شود. در این صورت اقدامات گلین و جیران علیه او بی‌نتیجه می‌ماند و قدرت میرزاآقاخان نوری بیشتر از گذشته می‌شود. اما باید دید در این نبرد قدرت چه کسی پیروز میدان است.

خلاصه داستان سریال جیران

سریال جیران سریالی در ژانر عاشقانه و تاریخی است که دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند. یعنی زمانی که ناصرالدین شاه، جیران را ملاقات می‌کند و یک دل نه صد دل عاشق او می‌شود. این اتفاق سرآغاز داستان عاشقانه این سریال است که در کنار حوادث تاریخی آن زمان، تماشای این سریال را برای علاقه‌مندان به ژانر عاشقانه و تاریخی دو چندان کرده است. به طوری کلی، مجموع قسمت‌های این سریال ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را به تصویر می‌کشد و دیالوگ‌ها و صحنه‌سازی‌های آن بسیار تماشایی و تحسین‌برانگیز است. برای تماشای سریال‌های ایرانی یا کیفیت بالا و به صورت کاملاً قانونی به سایت فیلمیز مراجعه کنید.

آهنگسازی سریال جیران

از آنجایی که آهنگسازی در هر سریال، نقش موثری در تولید یک اثر دارد باید توجه ویژه‌ای به آن شود. چرا که آهنگسازی سریال سبب می‌شود تا مخاطب ارتباط بهتری با فیلم و صحنه‌های مختلف آن داشته باشد. به همین دلیل کارگردان و تهیه‌کننده سریال جیران به تیتراژ بی‌کلام و موسیقی متن این سریال اهمیت ویژه‌ای داده است. به طوری که برای این سریال دو آهنگ تیتراژ ابتدایی تولید شده است که یک تیتراژ آن از قسمت اول تا قسمت شانزدهم سریال جیران استفاده شده و دیگری از قسمت شانزدهم تاکنون شنیده می‌شود. این آثار کیفیت تولید بالایی دارند و جزو موسیقی‌های متن ماندگار در سریال‌های ایرانی محسوب می‌شوند. برای شنیدن آهنگسازی سریال‌های ایرانی و تماشای این سریال‌ها می‌توانید به سایت فیلمیز مراجعه کنید.

نبرد قدرت جیران و گلین خاتون با میرزا آقا خان نوری در سریال جیران

بازیگران سریال جیران

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، نسرین نکیسا، بهزاد داوری، نوید گودرزی، اشکان هورسان، رضا داودوندی، علی اشمند، پرویز بزرگی، راستین عزیزپور، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، محمد مژدهی

عوامل سریال جیران

نویسندگان؛ احسان جوانمرد، حسن فتحی، مدیر تدارکات؛ ناصر هادیان‌فر، دستیار تهیه؛ شهاب زمردی، عکاس؛ نازلی هروی، فیلمبردار پشت صحنه؛ رضا وفا، صدابردار؛ مسعود سید عباسی، دستیار برنامه‌ریز؛ مهسا نصیری، دستیار اول طراح صحنه؛ مهدی ستاری، دستیار اول طراح لباس؛ منیژه عزیزی، دستیار کارگردان؛ پارسا پرنوش، دستیر تولید؛ مهدی آقامحمدی، مسئول اجرای چهره‌پردازی؛ سعید دهقانی، فیلمبردار؛ مرتضی درویش‌خوانی، مدیربرنامه‌ریز؛ محمدرضا رستمی، منشی صحنه؛ روح‌انگیز شمس، طراح چهره‌پردازی؛ سید جلال موسوی، طراح لباس؛ ملک جهان خزاعی، مدیر صدابرداری؛ امیر عاشق حسینی، طراح و ترکیب صدا؛ آرش قاسمی، طراح و اجرای عنوان‌بندی؛ ابراهیم حقیقی، طراح جلوه‌های بصری؛ امیر ولیخانی، طراح صحنه؛ حسن روح‌پروری، تدوین؛ بابک رضا خانی، مدیر تولید؛ عزیز علیزاده، مجری طرح، مجید بذرپاش، خواننده؛ همایون شجریان، آهنگساز، فریدون خلعتبری، مدیر فیلمبرداری؛ علیرضا رنجبران، تهیه کننده؛ اسماعیل عفیفه، کارگردان حسن فتحی

زمان پخش سریال جیران

سریال جیران ساخته حسن فتحی جمعه‌ها ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود. این سریال مناسب افراد بالای ۱۵ سال است و توانسته رضایت ۹۴ درصدی مخاطبان این پلتفرم را از آن خود کند. اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده و احسان جوانمرد و حسن فتحی از نویسندگان این مجموعه سریالی هستند. برای تماشای سریال‌های ایرانی با کیفیت عالی و به صورت کاملاً قانونی به سایت فیلمیز مراجعه کنید.

کد خبر 739290

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha