دانلود سریال آکتور قسمت دوم ، دانلود سریال اکتور قسمت 2 ، دانلود قسمت 2 آکتور ، دانلود قسمت دوم اکتور ، قسمت دوم سریال ایرانی آکتور ، قسمت 2 سریال ایرانی اکتور

image-20230201173849-1.jpeg

در این مقاله قصد داریم قسمت 2 سریال آکتور را به شما معرفی کنیم و شما را برای دانلود به راحت ترین راه و مطمئن ترین راه هدایت کنیم. همچنین توضیحاتی در رابطه با این سریال و دانلود سریال اکتور قسمت 2 به شما ارائه دهیم.

برای دانلود سریال آکتور قسمت 2 به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود قسمت 2 سریال آکتور

سریال ایرانی آکتور در سال 1400 توسط نیما جاویدی کارگردانی و ساخته شد. این سریال در ژانر اجتماعی است و بازیگران شناخته شده ای در این سریال ایرانی حضور دارند. از جمله بازیگران این سریال میتوان به احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هانیه توسلی، نوید محمدزاده، گلاره عباسی و هومن برق نورد اشاره کرد. این بازیگران  در این فیلم خوش درخشیده اند.

طبق خلاصه ای که از داستان این سریال در سطح وب منتشر شده است، این سریال زندگی پر پیچ و خم چند بازیگر توانمند تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آنها می‌ شود، زندگیشان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌ شود. کارگردانی این سریال برعهده نیما جاویدی است. در ادامه به بررسی بیوگرافی این هنرمندان می پردازیم. این سریال با نقل قولی از ویلیام شکسپیر شروع می‌شود. جمله‌ای بیان‌گر این مطلب که همه‌ی انسان‌ها بازیگرند و در زندگی خود لاجرم نقش‌های بسیاری را بازی می‌کنند. تصویر با پلانی آغاز می‌شود از یک جاده‌ی دورافتاده، احتمالا جایی در نزدیکی‌های دریاچه‌ی نمک قم. در پیش‌زمینه، سنگی دیده می‌شود که آفتاب‌پرستی در حال بالارفتن و گذرکردن از آن است. احتمالا نمادی برای نشان‌دادنِ «بازیگر». موجودی که نقش عوض می‌کند و دائم در حالِ بازی‌کردن رول‌های مختلف است. مثل آفتاب‌پرستی که مدام رنگ عوض کرده و متناسب با شرایط، خود را تغییر می‌دهد.

نوید محمد زاده؛ بازیگر سریال قورباغه و متری شیش و نیم، احمد مهران‌ فر؛ بازیگر مجموعه پایتخت در نقش ارسطو عامل، هانیه توسلی؛ بازیگر سریال زخم کاری در نقش منصوره، هومن برق‌ نورد؛ بازیگر سریال دودکش در نقش فیروز، هستی مهدوی‌ فر؛ بازیگر فیلم سینمایی ۵۰ کیلو آلبالو، گلاره عباسی؛ بازیگر سریال شهرزاد در نقش اکرم شاگرد خیاطی و مهراوه شریفی‌ نیا؛ فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان بازیگر سریال کیمیا از بازیگران این سریال هستند.

بیوگرافی کارگردان سریال آکتور

نیما جاویدی : نیما جاویدی فیلمنامه نویس و کارگردان سینمای ایران است. او فارغ التحصیل مهندسی مکانیک است و فعالیتهای سینمایی خود را از سال 1378 با ساخت فیلم های کوتاه و مستند آغاز کرده است. جاویدی در سال 1397 در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با فیلم سرخپوست حضور یافت.

دانلود قسمت 3 سریال آکتور

بیوگرافی بازیگران سریال آکتور

احمد مهرانفر : احمد مهرانفر در ۱۰ خرداد ماه سال ۱۳۵۴ در برزک کاشان متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی است. او کارش را از تئاتر سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و به قول خودش در تئاتر جان کنده تا توانسته به مرور ایفاگر نقش های کوتاه و سپس صاحب نقش های اصلی در سینما و تلویزیون شود.

نوید محمدزاده : نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۶۵ متولد شد. او برای اولین بار با فیلم عصبانی نیستم در دنیای سینما به شهرت رسید. او اصالتاً اهل شهرستان مهران و کُرد است.

هانیه توسلی :هانیه توسلی متولد هفدهم خرداد ۱۳۵۸ در همدان است. او فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران است. پدرش مرحوم نادر تقی توسلی سرهنگ ژاندارمری و مادرش خانه دار بود. او تئاتر را به شکل غیر حرفه ای از سال ۱۳۷۴  و درست زمانی که شانزده ساله بود، از همدان شروع کرد.

دانلود قسمت 2 سریال آکتور (دانلود آکتور قسمت دوم ۲) قسمت 2 دوم سریال اکتور

کد خبر 739140

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha