دانلود سریال مترجم قسمت دوم ، دانلود سریال مترجم قسمت 2 ، دانلود قسمت 2 مترجم ، دانلود قسمت دوم مترجم ، قسمت دوم سریال ایرانی مترجم ، قسمت 2 سریال ایرانی مترجم

image-20230201173232-1.jpeg

در این مقاله قصد داریم قسمت 3 سریال مترجم را به شما معرفی کنیم و شما را برای دانلود از راحت ترین راه و مطمئن ترین راه هدایت کنیم و توضیحاتی را در رابطه با این سریال و دانلود سریال مترجم قسمت 3 را به شما ارائه بدهیم:

برای دانلود قسمت 3 سریال مترجم به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 3 سریال مترجم

به گزارش هت فیلم، سریال ایرانی مترجم در سال 1400 توسط بهرام توکلی کارگردانی و ساخته شد. این سریال در ژانر اجتماعی و خانوادگی قرار دارد. بازیگران شناخته شده ای در این سریال ایرانی حضور دارند که میتوان به صابر ابر، هدی زین العابدین، پانته آ پناهی ها، مهتاب ثروتی، مجتبی پیرزاده، مهرانه مهین ترابی، مارال بنی آدم ، حمیدرضا ملکی، پادینا کیانی و شیرین اسماعیلی اشاره کرد. بازیگرانی که در این فیلم خوش درخشیدند.

درخلاصه داستان مترجم اینگونه آمده است  : داستان درباره‌ یک مترجم جوان است که در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌ کند. رفتن در این مسیرهای پرپیچ و خم باعث می‌ شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده‌ خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد. سایه‌ای که می‌ تواند آرامش یک شهر را تهدید کند!

دانلود فیلم هندی

پیشنهاد ما برای دانلود سریع، رایگان و با کیفیت سریال های ایرانی و خارجی و دانلود سریال های کره ای ، سایت هت فیلم است. این سایت مرجع دانلود فیلم ها و سریال های خارجی دوبله ، زیرنویس، زبان اصلی و زیر نویس چسبیده و همچنین مرجع دانلود سریال های ایرانی است. برای دانلود سریال های ایرانی در این سایت شما شاهد آرشیو های مختلفی از فیلم ها، سریال ها و انیمیشن های خارجی و ایرانی هستید و پس از مراجعه به این سایت میتوانید از دانلود فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی ، آخرین اخبار سینما و تلویزیون ، نقد فیلم ها و سریال های خارجی بهره مند شوید.

سریال مترجم ساخته بهرام توکلی از همین ابتدا نگاه‌ ها را به خود جلب کرده است. کارنامه ی پر ستاره ی بهرام توکلی در جایگاه کارگردان ، همکاری‌ های به یاد ماندنی بهرام توکلی و سعید ملکان و بازی بی نظیر امیر جدیدی همگی دست به دست یکدیگر داده‌ اند، تا انتظار برای دیدن قسمت جدید این سریال از همین حالا آغاز شود.

دانلود قسمت 3 سریال مترجم (دانلود مترجم قسمت سوم ۳) قسمت 3 سریال مترجم

مترجم اولین سریال بهرام توکلی در شبکه نمایش خانگی و تهیه کنندگی سعید ملکان است. بهرام توکلی پیش از این تجربه همکاری با شبکه نمایش خانگی مثل؛ سریال نهنگ آبی به عنوان فیلمنامه نویس داشته است. بهرام توکلی و سعید ملکان پیش از این در فیلم هایی چون؛ تنگه ابوقریب، نهنگ آبی، روز صفر، غلامرضا تختی و... با یکدیگر همکاری داشته اند.

دانلود قسمت 4 سریال مترجم

داستان سریال مترجم درباره مترجم جوانی است که مسیرهای جدیدی را در آثارش کشف می کند. او با قدم زدن در مسیرهای پر پیچ و خم، به رازی خانوادگی پی می برد که بر زندگی او و آینده خانواده اش سایه افکنده است. تازه ‌ترین اثر بهرام توکلی به گفته خودش از داستانی خاص برخوردار است. محوریت کلی داستان سریال مترجم، زندگی مترجم جوانی را روایت میکند که در شغلش مسیرهای تازه‌ای کشف می‌کند. رفتن در این مسیرهای پرپیچ و خم، باعث می‌شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد. سایه‌ای که میتواند آرامش یک شهر را تهدید کند.

بیوگرافی کارگردان سریال مترجم :

بهرام توکلی : بهرام توکلی فیلمنامه نویس و کارگردان، دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس است. وی فعالیت های سینمایی را با کارگردانی فیلم های کوتاه شروع کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال مترجم :

صابر ابر : در ۱۸ خرداد ماه ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. او مدیریت خوانده و مدیر بودن را دوست دارد. او فارغ التحصیل رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه و فوق لیسانس سینما است. صابر ابر فعالیت خود را در تلویزیون با اجرای برنامه رنگین کمان آغاز کرد و پس از آن هم مسابقاتی نظیر در ۱۱۱ ثانیه را مجری گری کرد و بخش بزرگ فعالیتش اجرای برنامه کودکان و نوجوانان در تلویزیون بود.

هدی زین العابدین: هدی زین العابدین متولد 11 تیر سال 1368 در شهر کرج است. او تحصیلاتش را در زمینه گرافیک ادامه داده و در این رشته فارغ التحصیل شده و دستی در عکاسی هم دارد. هدی زین العابدین کار حرفه ای خود را از سال 1390 به صورت رسمی آغاز نمود. او کار مدلینگ نیز انجام می دهد. هدی زین العابدین با بازی در سریال سقوط یک فرشته، در نقش فاطمه به اوج شهرت دست یافت.

کد خبر 739138

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha