مأموران پلیس آمریکا در حومه شهر لس‌آنجلس مرد سیاه‌پوستی را که هر دو پایش قطع بود و سعی داشت از دست مأموران فرار کند با شلیک گلوله به قتل رساندند. پلیس آمریکا گفته مأموران از بیم اینکه این شخص ممکن است چاقو را به سمت آنها پرتاب کند ۸ گلوله به سمت او شلیک کرده‌اند. 

به گزارش همشهری آنلاین، این حادثه که چند هفته بعد از قتل خشونت‌آمیز یک سیاه‌پوست دیگر توسط پلیس اتفاق افتاده جنجال‌های تازه‌ای در آمریکا در خصوص نژادپرستی نهادینه‌شده در ساختار نهادهای مجری قانون در این کشور به پا کرده است.

کد خبر 738978

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 21
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • نازنین IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    48 26
    آمریکا سلبریتی نداره یا کاری کرده سلبریتی هاش جرات نداشته باشن اظهارنظر کنن.چندتا سلبریتی بی مخ ولی زبون دراز مارو بفرستید نقش وکیل ایفا کنند
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    13 18
    شجاعت پلیس آمریکا را دیدم کیف کردم. دو مامور زبده پلیس آمریکا در این عملیات کاملا جسورانه و فوق العاده خطرناک توانستند یک معلول ولیچری را که هر دو پایش قطع بود با 8 گلوله اعدام خیابانی کنند. حالا اگه تو ایران بود ... ماموران یگان ویژه بدون هرگونه سلاح باید به دست چند قمه کش عاشق گربه و سگ کشته می شدند و بعد از کلی دادگاه بازی و حالا هشتک بزن اعدامش نکن؛ طرف را صحیح و سالم به آغوش خیابان برای قمه کشی مجدد باز می گردانند. پلیس ایران 100 ساله دیگه به توانمندی پلیس پرقدرت غرب نمی رسه. آقا فکر کنم این پلیس های آمریکایی دوره تکاوری رفته باشن از بس شجاعت به خرج دادند.... از بس این کشورهای غربی پیشرفته و با تمدن هستند بابا یکم از این فیلم های پلیس آمریکا پخش کنید تا سطح سواد ملت و پلیس ایران بره بالاتر.....
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      6 6
      نابخرد! عشق به حیوانات در تمام بزرگان و معصومین علیهم السلام هست. حضرت نبی صلی الله و علیه و اله عاشق گربه ها بودن و روایات موثق و تحریف نشده در این مورد وجود داره. چرا بی ربط حرف می زنی؟ کاش زبون به دندون مسواک نزده ات بگیری و خودت رو به انقلاب نبندی! بیمغز!
  • حسین IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    16 5
    پلیس آمریکا سمت راست کمرش اسلحه و سمت چپ شوکر می بنده اینها اسلحه رو غلاف کردند و با شوکر نشونه رفتند.
  • سها SE ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    17 54
    با سلام و عرض ادب، ما که ندیدیدم ۸ تا گلوله بهش بزنند، ضمنا چیزی که عیانست چه حاجت به بیانست؟ یه قمه دستش بود و این تیپ ها دزد، قاتل و مواد فروش هستند و باید به اینها جایزه و شیرینی داد؟؟
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      64 11
      پس چرا تو ایران اونایی که قمه دارن رو زندانی می کنن دلتون واسشون می سوزه؟خخخ هشتک آزاد کنید رو واسه کیا گذاشته بودن به نظرت؟؟؟ واسه همین قاتلان شهید علی وردی و عجیمان و کسایی که قمه داشتن!!!!! اگه تو ایران قمه کشی کنن خوبه و شجاعت دارن اما وقتی تو امریکا کسی قمه دستش باشه حقشه که کشته بشن؟؟ توقع داشتین به قاتلان علی وردی جایزه و شیرینی بدن؟؟؟؟ وقتی اونارو اعدام می کنن چرا ناراحت میشین پس؟؟
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    14 46
    در نظر داشته باشید که همه پلیس‌ها نه فقط از کار برکنار شدند بلکه در بازداشت هستند. اینجا چطور؟ پلیس نماها پیدا شدند؟ ...
  • هزاران IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    8 3
    اون معلول چاقو دستش بود و از انداختن چاقو امتناع میکرد. پلیس آمریکا طبق پروتکل عمل کرده، اما وقتی پلیس ....