مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
۰ نفر

طبق پیش‌بینی‌های کارشناسان، سال 2023 سال صعود قیمتی بازار ارز دیجیتال است. این در حالی است که بسیاری از کاربران هنوز نتوانسته‌اند ارز مناسب و دلخواه‌شان را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند.

2023

انتخاب یک صرافی مناسب برای نگه‌داری ارزهای خریداری‌شده دارای اهمیت است؛ پیشنهاد ما صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس است که بسیاری از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی کرده و امکان خریدوفروش را برای کاربران مهیا کرده‌است. حال با توجه به این‌که این روزها سوال و دغدغهٔ اکثر افراد فعال در بازار ارز این است که کدام ارزها را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنیم، قصد داریم به معرفی بهترین و مستعدترین ارزها بپردازیم که مناسب هولد در صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس تا پایان سال 2023 هستند.

معرفی ارز پکس گلد (PAX GOLD)

پکس گلد از ارزهای مناسب سرمایه‌گذاری در سال جدید میلادی محسوب می‌شود، زیرا پشتوانهٔ طلا دارد. هر توکن این ارز معادل یک اونس طلا با استانداردهای شمش طلای لندن است. از مهم‌ترین دلایل خرید و نگه‌داری این ارز، می‌توان به رکود بازار، جنگ‌های شکل‌گرفته و از همه مهم‌تر، وضعیت تکنیکال اونس طلا است. در حال حاضر این رمز ارز با قیمت 1917 دلار در حال معامله است.

معرفی ارز پولکادات (DOT)

این ارز ازجمله پروژه‌های لایه صفر است و برای حل مشکلاتی مانند مقیاس‌پذیری شبکه‌های بلاکچین وارد بازار ارز دیجیتال شده‌است. هدف از راه‌اندازی این ارز، انتقال داده و دارایی بین بلاکچین‌های مختلف است و با توجه به برنامه‌هایی که این ارز در آینده دارد، می‌توان ادعا کرد که از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها محسوب می‌شود. گفتنی است برای خرید و نگه‌داری پولکادات می‌توانید از صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس استفاده کنید.

معرفی ارز پالیگان (MATIC)

متیک ازجمله ارزهایی است که برای حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم پا به این عرصه گذاشته است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این ارز می‌توان به پشتیبانی از بیشتر روش‌های مقیاس پذیری اشاره کرد. همچنین پالیگان به حوزهٔ بازی‌های بلاکچین نیز ورود کرده‌است و همهٔ این موارد نشان می‌دهد که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. همچنین گفتنی است که این ارز دیجیتال دارای محصولات مخلتف است که شرایط بنیادی پالیگان را در بهترین وضعیت قرار می‌دهد.

images_1674906887.jpeg

معرفی ارز کازماس (ATOM)

هدف از راه‌اندازی این ارز اینترنت بلاکچین‌ها بوده‌است که البته دیگر ارزها مانند DOT نیز به همین منظور ایجاد شده‌اند، اما ساختار این دو ارز با یکدیگر کاملاً متفاوت است. درواقع برای ارز کازماس شبکه‌های مستقل و البته موازی در نظر گرفته شده‌است و حتی موتور این بلاکچین نیز تندرمینت است. خرید این ارز در صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس و نگه‌داری آن تا پایان سال 2023 ممکن است سود عالی در انتظار هولدرهای این ارز باشد.

معرفی ارز یونی سواپ (UNI)

همیشه صرافی‌های غیرمتمرکز از بهترین ارزها پشتیبانی کرده‌اند و مسیر رشد قیمتی آن‌ها نیز هموارتر بوده‌است. توصیه می‌کنیم در سبد سرمایه‌گذاری ارز همیشه یک توکن در قالب صرافی غیرمتمرکز داشته باشید که یونی سواپ گزینهٔ مناسبی است. این ارز از کم ریسک‌ترین ارزهای بازار ارز دیجیتال بوده که بر فضای NFT نیز تمرکز کرده و این موضوع می‌تواند سبب رشد قابل توجه این ارز شود.

معرفی ارز چین لینک (LINK)

از دیگر ارز های مناسب سرمایه گذاری، چین لینک است، چراکه اوراکل‌ها ازجمله دسته‌بندی‌های ارزها هستند که از نیازهای اساسی دیفای به‌شمار می‌روند. نقشهٔ راه این ارز نشان می‌دهد که پروژهٔ چین لینک 2 نیز منتشر شده‌است و در گام های بعدی هم قراردادهای هوشمند ترکیبی وجود دارد. همچین این ارز به دلیل کم ریسک بودن می‌تواند یکی از انتخاب‌ها در سبد سرمایه‌گذاری کاربران باشد که توصیه می‌کنیم برای خرید این ارز، از صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس استفاده کنید.

معرفی ارز آوه (AVVE)

این ارز یک پلتفرم وام‌دهی است که بخش بااهمیتی از دیفای بوده که می‌توانیم آن را به لیست خریدهای سال 2023 اضافه کنیم. این ارز دارای پروتکل متن‌باز و غیرمتمرکز است که دارای امکاناتی مانند نرخ بهرهٔ ثابت و متغیر و همچنین تعویض نرخ وثیقه‌هاست. به‌طورکلی این ارز با توجه به همکاری‌ای که با شبکهٔ Pocket دارد، به‌خوبی می‌تواند در آینده رشد قیمتی مناسبی داشته باشد.

معرفی ارز چیلیز (CHZ)

این ارز در حوزهٔ ورزش و سرگرمی فعالیت دارد و بستری برای توکن‌های هواداری است. البته احتمال پُرریسک‌بودن سرمایه‌گذاری در این نوع ارزها وجود دارد. با این حال چیلیز ممکن است انتخاب بهتری باشد، چراکه هواداران زیادی در دنیا داشته و این موضوع به رشد قیمتی این ارز در پایان سال 2023 کمک خواهد کرد. ضمناً با توجه به این‌که چیلیز در حال راه‌اندازی نسخهٔ دوم بلاکچین‌اش است، رشد قیمتی این ارز با احتمال بیشتری روبه‌رو است.

images_1674906972.png

معرفی ارز گراف (GRT)

همان‌طور که می‌دانید، امکان ذخیره و دسترسی به داده‌های تولیدشده روی شبکه‌های مختلف افزایش یافته‌است و برای مدیریت این منظور، شبکه‌های مختلف ایجاد شده‌اند که ارز گراف یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. ضمن این‌که این ارز روی اتریوم سازگار بوده و پس از آن سازگاری بیشتری در ارزهای پولکادات، کازماس و... ایجاد کرده‌است. به‌طورکلی خرید و نگه‌داری این ارز در صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس انتخاب خوبی برای سرمایه‌گذاری خواهد بود.

معرفی ارز زیکش (ZEC)

زیکش از کوین‌های حریم خصوصی در دنیای ارز دیجیتال است که با به‌روزرسانی NU5 شبکه‌ها را امن‌تر و البته خصوصی‌تر کرده‌است که این موضوع سبب تحسین ویتالیک بوترین شده‌است. این پروژه اولین بستر برای تکنولوژی‌های ژی‌های ZKSTARK و ZKSNARK است که نشان از معتبر بودن این ارز دارد، بنابراین ارز زیکش نیز می‌تواند از بهترین‌ها در سال 2023 باشد که توصیه می‌کنیم پس از اصلاح مناسب، آن را نیز در سبد ارزهایتان نگه‌داری کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا به تعدادی از ارزهای آینده‌دار بازار ارز دیجیتال اشاره کنیم. البته این بدان معنا نیست که دیگر ارزها مستعد رشد قیمتی نیستند. به‌طورکلی سال 2023 می‌تواند از بهترین سال‌ها برای سوددهی رمز ارزها به حساب بیاید که کاربران می‌توانند از طریق صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس و استفاده از امکانات حرفه‌ای و ابزارهای پیشرفته آن، به خرید و نگه‌داری این ارزهای مناسب سرمایه‌گذاری اقدام کنند تا درنهایت سود قابل توجهی را به‌دست آوردند.

کد خبر 738827

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha