من آنقدر به توانایی یگان ویژه اعتماد دارم که بارها گفته‌ام اگر کسی ثابت کند فردی بر اثر خطای کارکنان ما کشته شده، به او جایزه خواهم داد. یگان‌های ویژه ما در سطح منطقه از حرفه‌ای‌ترین واحدهای کنترل ناآرامی‌های اجتماعی هستند.

سردار حسن کرمی

به گزارش همشهری آنلاین، «در آرام کردن اعتراضات از اسلحه و گلوله جنگی استفاده کردند»، «پوشش پلیس‌نماها با یونیفرم یگان ویژه شباهت داشت» و...؛ این حرف و حدیث‌ها برای کهنه‌سرباز انقلاب جای تعجب ندارد؛ برای همه آنها هم جواب دارد. به قول خودش: «دشمن سخن نیک نگوید هرگز». اما مردم حق دارند بدانند این حرف و حدیث‌ها در مورد نیروهای پلیس که مورد اعتماد آنها هستند، از کجا آب می‌خورد.

سردار حسن کرمی، فرماندهی یگان‌های ویژه فراجا را برعهده دارد و خوب می‌داند نیروهای عملیاتی تحت امر او که کف خیابان برای بازگرداندن آرامش و امنیت شهرها خدمت می‌کنند، در تیررس‌ترین هدف برای خدشه‌دار کردن اعتماد عمومی جامعه نسبت به نیروهای پلیس هستند. سردار در گفت‌وگو با همشهری، به شبهاتی که ممکن است در مورد فعالیت یگان ویژه در ذهن عموم ایجاد شود، پاسخ داده است.

یکی از ابهاماتی که رسانه‌های مغرض در ذهن عموم ایجاد کرده‌اند این است که بر روش عملیاتی یگان ویژه نظارتی وجود ندارد و اگر هم خطایی از آنها سر بزند، نه‌تنها تنبیه نمی‌شوند، بلکه ممکن است مورد تشویق هم قرار بگیرند. ماموریتی که برای یگان ویژه در کف خیابان و در ناآرامی‌های اخیر تعریف شد، چه بود و آیا شما نیروهایی را که احیانا خطا کردند، شناسایی و با آنها برخورد کردید یا خیر؟

من آنقدر به توانایی یگان ویژه اعتماد دارم که بارها گفته‌ام اگر کسی ثابت کند فردی بر اثر خطای کارکنان ما کشته شده، به او جایزه خواهم داد. یگان‌های ویژه ما در سطح منطقه از حرفه‌ای‌ترین واحدهای کنترل ناآرامی‌های اجتماعی هستند که از تخصص، مهارت و سطح دانش بالایی برخوردار و در روش‌های عملیات انعطاف‌پذیر هستند. این نیروها همه‌فن حریف هستند و قابلیت عملیات در موقعیت‌های مختلف را دارند؛ مثلا در کنترل اجتماعات ورزشی برای کنترل جوانان از روش‌های خاص استفاده می‌کنند و در مراسم مذهبی، اربعین حسینی(ع) و... با شیوه‌های متناسب با آن قشر، اوضاع را در کنترل دارند. همچنین برای کنترل جمعیت‌ها و قشرهای مختلف  آموزش‌های لازم را دیده‌اند. وقتی این نیروها برای کنترل تجمعات و ناآرامی‌هایی که برپایه نارضایتی شکل گرفته، به کف جامعه می‌آیند، در مقابل جمعیتی قرار می‌گیرند که شاید در نارضایتی از وضعیتی خاص با هم اشتراک داشته باشند، اما در داخل آنها چند نوع تفکر وجود دارد که در موارد بسیاری با هم اشتراک‌نظر ندارند؛ یعنی جمعیتی که طیف‌ها، جنسیت‌ها و سنین مختلف در داخل آن هستند که همه آنها به قصد آشوب و بلوا به خیابان نیامده‌اند. در چنین شرایطی نیروهای یگان ویژه این توانایی و تخصص را دارند که با کمترین هزینه و آسیب، آرامش را در محل تجمع برقرار کنند. عملکرد یگان ویژه تا به حال نشان داده که در مرام آنها نیست که با مردم رفتار غیرحرفه‌ای داشته باشند.

معتقد هستید که در اعتراضات اخیر با معترضان مماشات کرده‌اید؟

جمعیتی که در اعتراضات شرکت می‌کنند چند گروه هستند؛ تعدادی مردم عادی هستند که در محل موردنظر کسب‌وکار دارند، تعدادی رهگذرند، تعدادی تماشاچی هستند، تعدادی هم شاید ناراضی باشند و می‌خواهند خواسته خودشان را به گوش مسئولان برسانند و تعدادی هم شاید تحت‌تاثیر شبکه‌های مجازی تحریک شده باشند. در بین جمعیت تعداد اندکی با انگیزه و قصد خرابکاری و سوءاستفاده از موقعیت حاضر می‌شوند. نخستین اقدام یگان ویژه تفکیک جمعیت است؛ البته هر چند کار ماموران بسیار سخت است، ولی با صبر و حوصله برای جلوگیری از آسیب به مردم جداسازی‌ را انجام می‌دهند تا به تعداد اندک محرکین برسند. کار اصلی ما روی همین محرکین است و برخورد سخت و پشیمان‌کننده با این گروه اندک داریم. برای اینکه واحدهای ما بتوانند با کمترین هزینه مادی و معنوی صحنه‌های آشوب را جمع کنند، مردم باید همکاری داشته باشند و به محض حضور یگان‌های ویژه صحنه را ترک کنند؛ چون معنا و مفهوم ورود یگان تمام‌کننده است. اگر کسی به‌رغم اخطارهای یگان ویژه که از سیستم‌های صوتی قوی پخش می‌شود، باز در صحنه بماند ممکن است به او آسیب وارد شود؛ لذا مردم باید سریع از منطقه عمل یگان ویژه دور شوند و ما بدون مماشات با عوامل اصلی دشمن و خلافکارها و تخریب‌کنندگان اموال عمومی برخورد جدی می‌کنیم.

درحالی‌که شما در کنار مردم هستید و برای تامین امنیت آنها تلاش می‌کنید، رسانه‌هایی خاص عنوان می‌کنند که نیروهای حکومتی در مقابل مردم هستند. به‌نظر شما ایجاد این تضاد و دوگانه بین نیروهای مردم‌محور و حکومتی و حکومتی دانستن پلیس به چه منظور است؟

من هیچ‌وقت به تحلیل‌های احساسی و غیرمنطقی رسانه‌های آشوب‌طلب اهمیت نمی‌دهم. آنها دلار می‌گیرند تا به کشورشان خیانت کنند، پس تکلیف‌شان معلوم است و نباید تحت‌تاثیر عملیات روانی آنها، در راه دفاع از انقلاب و مردم مردد شویم، بلکه باید مثل همیشه با جیغ و داد آنها که ناشی از استیصال‌شان در مقابل قدرت و توان بازدارنده واحدهای پلیس است، با اتحاد و همبستگی به مبارزه با هر منافق و خائنی ادامه‌دهیم. نیروهای ما برای آسایش مردم جانفشانی می‌کنند و همیشه در کنار مردم هستند. ما پیشمرگ مردم در لحظه‌های خطر هستیم؛ به همین‌خاطر همیشه در سخت‌ترین شرایط از حمایت و پشتیبانی آنها برخورداریم. قدردانی گروه‌های مختلف مردم حتی در شرایط عملیاتی در کف خیابان‌ها از ماموران یگان‌های ویژه با گل و شیرینی برای اثبات ادعای دروغین مزدوران آمریکا کافی است. البته شاید به‌نظر آنها جمعیت میلیونی که در راهپیمایی‌ها و مناسبت‌ها در صحنه حضور می‌یابند و از دستاوردهای انقلاب دفاع می‌کنند، مردم نباشند و منظور آنها از مردم، مرفهین بی‌درد خارج‌نشین و پیرزن و پیرمردهای منافق و ضدانقلاب‌های فراری باشند.

برخی می‌گویند که پلیس ایران به‌صورت عمدی به نقاط حساس مثل چشم و سر معترضان تیر می‌زند. آیا واقعا این رفتار از نیروهای یگان ویژه سر زده است؟

مهارت و حرفه‌ای عمل کردن یگان‌های ویژه در آسیب نزدن به جمعیت معترض معنا و مفهوم پیدا می‌کند. عملیات آرام‌سازی و مقابله‌ای یگان در قالب آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای که کارکنان و فرماندهان یگان‌های ویژه در طول سال تحت تعلیمات سخت قرار می‌گیرند، به رویکرد جمع کردن اعتراضات بدون هزینه تاکید دارد؛ حتی تجهیزات در اختیار ازجمله سلاح‌های غیرکشنده در راستای همین سیاست تولید می‌شوند. البته می‌دانیم که افکار عمومی در کشورمان تحت‌تاثیر چنین تبلیغات و القائاتی قرار نمی‌گیرند.

ماجرای پنهان شدن در قالب آمبولانس و ماشین‌های حمل موادغذایی و... چه بود؟

واحدهای ما ماموریت پوششی و مخفیانه ندارند، همه عملیات‌های ما آشکار و در معرض دید افکار عمومی در جامعه قرار دارد. اصولا ما می‌خواهیم دیده شویم، ستون‌کشی و حرکت منظم واحدها و حتی استقرار آنها در سطح شهرها همه برای ایجاد امید در مردم است و نیازی به جابه‌جایی مخفیانه نداریم؛ این هم می‌تواند از شگردهای تبلیغاتی دشمن باشد یا شاید از این روش هم می‌خواهند کسب درآمد داشته باشند.

کد خبر 738596

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 133
  • نظرات در صف انتشار: 37
  • نظرات غیرقابل انتشار: 821
  • حسن IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    ما هم یه مغازه سر کوچمون داشتیم به اسم کریم آقا ایشون هم از ماستی که میفروخت خیلی راضی بود و ازش تعریف میکرد. خدابیامرزتش
    • آشتیانی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      کریم آقای سر کوچه ی شما فقط خودش از ماستش تعریف میکرده مثل علی کریمی و علینژاد و بقیه ی پیر پاتالهای فراری دیگه که وکالت دادن به اون ... که هی دروغ روی دروغ میگن و هیچ کسی جز چهارتا احمق مثل خودشون حرفاشونو باور نمیکنن، ولی تعریف حرفه ای بودن و علم و دانش و عمل این عزیزان رو هم دوست و هم دشمن بهش اذعان و اعتراف دارن و حتی چند برابر اینی که این فرمانده شجاع و جان برکف توصیح دادن بهش اعتراف و اذعان دارن.. حالا حالا زوده احمقها به این همه اقتدار و دقت عمل و سرعت عمل و مردانگی و جانفشانی این دلاوران پی ببرن. احمقها حالا حالا باید با دروغهای خائنان به وطن و اسلام و بشریت سرگرم باشن تا توی جهل خود بپوسن و نابود بشن. البته ما از سر ترحم و دلسوزی دعا میکنیم خداوند هدایتشون کنه. الهی آمین.
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      هر کس علیه نظام قیام کند، دیگه مردم عادی نیست. یگان ویژه ابدا به مردم عادی شلیک نکرده و از مردم عادی مقابل محاربین دفاع کرده است. مردم هم کاملا عملکرد یگان ویژه را تایید می کنند. درود بر جمهوری اسلامی
    • وطن IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      توفقط پلیس آمریکا راباپلیس ایران مقایسه کن بعدمیفهمی که واقعا یگان ویژه بامردم مماشات کردند درصورتیکه درامریکا کوچکتر ین حرکت اضافی بعداز ستور ایست پلیس انجام بدهی آبکشت میکنندهمه مستنداتش هست بروببین
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      مطمئنم اگر نظرسنجی شود همه مردم قاطعانه حرف سردار را تایید می کنند. یگان ویژه کسی را نکشته و همه مردم هم تایید می کنند. والسلام
    • محمد IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      احسنت حسن آقا خلاصه و مفید بدون اهانت به سایرین کاش همه یاد بگیرن و فحاشی نکنن به سایر هموطنان
    • محمد IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      دوست عزيز فقط خواهش ميكنم شما كه از علم و دانش اين آقايان زياد ديده و شنيده و تعريف و تمجيد مي فرماييد لطفأ بگيد اين كارت ملي ما رو زوتر صادر كنن آخه الان يكسال و دوماه است كه تقاضاي صدور كارت ملي كرديم هنوز خبري نيست ميگن مواد اوليه و تراشه بارگزاري براي صدور كارت تحريم است ما هم نداريم و معلوم نيست كي و چه موقع صادر خواهد شد بفرماييد سرعت اين علم و دانش كمي بيشتر كنن چون كارت ملي را واقعأ لازم دارم
    • امید IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      منم باور کردم یعنی کل ملت باور کردن
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      آلبانی نشین ها سخت مشغول لایک ودیس لایکند😂
    • علی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      90 15
      حسن آقا کاش کریم آقای خدا بیامرزشما از ماست سایر بقالیهای دیگر هم تعریف میکرد تا شاید مورد رحمت خداوند قرار می‌گرفت.
    • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      12 5
      تا حالا ماست مجانی هم بهت داده بود
  • ایرانی IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    و مکرو ومکرالله و الله خیرالماکرین . انشاالله خداوند در این دنیا و اون دنیا به شما جایزه عطا فرماید .
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      شما فقط یک رای داری از طرف خودتون حرف بزنید نه هشتاد میلیون ایرانی
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      زنده باد ایران ،و نیروی امنیت
  • محسن IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    لباس شخصی‌ها چی؟
    • محمد IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      اونی که گفته تخودت حرف بزن ما هشتاد میلیون هستم تو هم به‌جای خودت حرف بزن نه بجای اون هشتاد میلیون
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    نه آقا ما جایزه نمی خواهیم ...
  • محمد IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    چه چوری ثابت کنه که شما بپذیرید و خودش هم در امان باشه
    • ناشناس IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      ان شاءاالله کشورمون موفق باشه امسال شماها نمی دانید امتیت کشور چقدر مهمه بعد پی می برید که خیلی دیره..ارامش امنیت توکشور حرف اول می زنه..مشکل اقتصادی را با امنیت کشور قاتی نکنید راه هست برای درست کردن اقتصاد ..نه اشوب بپا کردن .اینقدر حرفهای اونطرف ابی ها رو باور نکنید همه دردغ پردازی وبرای بخطر انداختن کشور ماست اونا شر هستند فقط شر ..یگان ویژه یک ابزار هستند برای کمک به مردم .اسلحه هم ندارند جز چند وسیله ی دفاع.خدا خیرشون بده توگرما تو سرما توکوه تو دشت محافظ مردمند تا اسیب نبینند کور بشود هرکس نتوان دید
  • مهدی IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    سردار چقدر از اقتدار میگید ولی نمیتونید پلیس‌نماها رو بگیرید...
    • ای IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      همین رو بگو حالا انگار همه اون مردم کف خیابون کور بودن ندیدن کی شلیک کرده ....
  • حسین IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    بنده الان نزدیک به ۴ ماه است که به دلیل ضرب و شتم مجروح شدم، به ۱۹۷ شکایت کرده ام و هنوز پس از پیگیری های مکرر به نتیجه‌ای نرسیده‌ام. ...
    • ایران IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      حالا چکار کرده بودی که ضرب و شتم شدی ؟
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      ای شیطون کجا قایم شدی نکنه سرکرده ای چیزی بودی
    • مهرداد IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      وقتی حمله میکنن،تو پیاده‌رو هر کی رو ببینن،میزنن
    • حسین IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      داشتم از بانک می رفتم به محل کارم. یارو مثل داعشی ها با باتون چندین بار به سرم زد تا سرم خونریزی کرد. یکی از بچه های بسیجی به کمکم آمد.دمش گرم
  • ایران دردمند IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    پس اونهایی که با لباس ماموران خارج میشدند کیا بودند...
    • نصرالله درویشی پور IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      دوست عزیزی که نوشتی ای شیطون تو کجا قایم شدی تا الان ، مگه این بنده خدا چی گفت غیر از این که گفت شکایت کرده به ۱۹۷ ، یعنی که شما و قانون نظام را قبول داشته که از راه قانونی اقدام کرده ، و شما که نمیدانم از نیروی یگان ویژه هستی یا نه در مقام این نیرو در یک رسانه عمومی از طرف یگان ویژه پاسخ منتقدان به این صحبتها را میدهید و پاسخ شما دقیقا در تضاد با صحبتهای جناب کرمی و برا ترساندن مردمان شاکی از رجوع به قانون است . و شما با این کار کل صحبتهای سردار و این مصاحبه رو زیر سئوال می برید .
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    دمت گرم سردار خدا شماها را حفظ کند زنده باد سربازان امنیت خدا نگهدار شما پوزه دشمن را به خاک مالیدید افرین
  • امیر IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    درودبرمدافعان فداکارو مظلوم امنیت مرگ براغتشاشگران فتنه گر وطن فروش مزدور ویزا و دلاربگیر این ...ها بایداعدام بشن کشور پاکسازی بشه از وجودشون
    • سعید IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      الان این هفتصد نفر دشمن هستند که دیسلایک دادند اون صد نفر خودی خخخ
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    من نفهمیدم یا ایشون طفره رفتن که جواب سوال اول رو ندادن یا جوابای ایشون هم سانسور شد ؟؟؟ بلاخره کسی از نیروهای یگان رو توبیخ کردن ؟؟؟
  • ارسلان IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    مردم پشت نیروی انتظامی و یگان ویژه هستند. اونایی که دارن دلقک بازی در می یارین مطمئن باشین ایرانی نیستن در نقش ایرانی بازی می کنن. جیره خورای کشورای غرب هستن پس بهتره بهشون اهمیت ندین.
  • شکیبا IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    درود بر سردار و همه نیروی هایی که از سرزمین ایران و ایرانی دفاع می کنند
    • ناشناس IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      جنابعالی از طرف خودت حرف بزن ...
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    خداوند نیروهای امنیتی کشورمون رو حفظ کنه،تشکر از همه مدافعان جمهوری اسلامی ایران جان
  • ناشناس IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    مردم خودشون از نزدیک شاهد همه وقایع بودن و هستن احتیاجی به اطلاع رسانی هیچ مرجع داخلی وخارجی نیست ...
  • ایرانی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    درود و سلام خدا به حافظان امنیت بویژه سردار مردمی ،در هر برهه وزمان خائن ووطن فروش بوده و هست ،خیل عظیم ملت به خدمت صادقانه پلیس آیران اعتماد دارن درپناه خدا باشید
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    امیدوارم سردار در پیشگاه حضرت حق هم همین‌گونه باشید آنجا بشما جایزه داده شود...
  • نازی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    درود برشما و نیروهای یگان ویژه
  • رضوی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    منافقین داخلی و خارجی دررأس آنها شبکه های ضدانقلاب وطن فروش وتن فروشهایی ... که به تمام حربه ها متصل میشوند تا شاید بتوانند به نفع خودو دشمنان قسم خورده کاری کنند آنقدر احمق هستند که فکر میکنند با تبلیغات وجیغ داد وفاحشه گری خواهند توانست به اهداف شوم وشیطانی خود برسند آنقدر بدبخت وبیچاره هستند رهبران غربی وآمریکایی آنها که خودرا در اختیار مسئولین کشورهای آمریکایی و غربی گذاشته در اصل بردگی نوین که تأسیس کرده اند بدون دست مزد وگاها هم برای عملیات های گوناگون روانی انتحاری سایبری خرابکاری بمب گذاری و تروردانشمندان عزیزمان بستگی دارد درچه ضمینه ای به کارشان بیایندمزدی هم به آنهابدهند باید دید درنقشه غرب امریکاوصهیونستها علیه کشورمان چگونه گمارده خواهند شدبردگی نوین که غرب وامریکا بوجود آورده به کمک همین بدبخت بیچارها شاید بتوانند علیه کشورهاییکه زیر بار ظلم آنها نمیروندکاری کنند فقط باید گفت:شتر در خواب بیند پنبه دانه: ازروزیکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید دیدند در ایران نمیتوانند دیگر برده داشته باشند برای فراریها وطن فروشها جوازبردگی نوین صادر کردند
  • ایمان IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    خدا حفظتون کنه که خار چشم وطن فروشها و دشمنا هستید هر جا یگان ویژه میبینم ازشون تشکر میکنم و از دیدنشون حس خوبی بهم دست میده دمتون گرم
  • امیر IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    مردم از نزدیک همه چیز رو میبینن در ضمن از مثبت و منفی نظرات کاملا مشخصه که توده مردم به چه اعتقاد دارن ...
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    بنده خدا وزیر کشور آقای روحانی که جلو ۸۰ میلیون نفر گفت ما فقط به سر و سینه نزدیم یه تعدادی رو هم به پاهاشون زدیم حالا ایشون اول بره حرفاشو با همکاراش یکی کنه بعد مردم هم باور میکنن تقصیر خودتونه جماعت موندن حرف کیو قبول کنن
  • س.ف IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    مشک آنست که ببوید نه آنکه عطار بگوید😶
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    خیلی پلیس بااغتشاشگرانی که به جان ومال مردم برای هیچ وپوچ وتحریک سلبریتیهای بیسواد عیاش و ماهواره واینترنت آمریکایی تجاوز کردند وادمکشی کردند مسامحه ومدارا میکنه،، اگر پلیس آمریکا واروپا بود صدها تن ازاینهاراکشته بود وفلج ونابینا شده بودند
  • نادرمعظمی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    جایزش چیه .
  • ن ñ IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    به زلزله زدگان کمک کنید،،این حرفا رو بی خیال بشید،،نیازی نیست چیزی رو ثابت کنید،،مردم رو از سرما نجات بدید..
  • مطالبه گر IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    ان شاء الله که منتشر میشه چون همه ی موارد مطرح شده بر اساس قانون اساسی و حقوق مشروع می باشد عدم تایید یعنی نشنیدن همان تذکرات دلسوزانه که "می بایست" شنیده شود... 1-فرمودید "...و به محض حضور یگان‌های ویژه صحنه را ترک کنند..." مقابله (در چارچوب شرع با حفظ حقوق انسانی متهم/مجرم با پرهیز از خشونت غیر الزامی) با افراد مخل نظم و امنیت یک خواسته عمومی و همکاری مردم و مسئولین (از جمله یگان ویژه) هم بدیهی است اما به شما مسئول محترم توصیه میشه در جهت گام برداشتن در راستای خواسته ی خود به مسئولین و سران قوا اکیدا توصیه کنید که ابتدا اصل27 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را بدون وضع محدودیت های اضافی و فرعی که اصل موضوع زیر سوال بروند اجرایی نمایند... 2-تمام نیروهای انتظامی/امنیتی عملیاتی "می بایست" به دوربین ثبت وقایع مجهز شوند و نظارت و برخورد با هر گونه تخلف چه در یگان ویژه چه در هر سازمان دیگه ای در کشور الزامی هست،به خواستن یا نخواستن فردی هم ارتباط ندارد... خطاب به همه ی مسئولین به طور شفاف عرض می کنم:هر جا به این نقطه رسیدید که امکان خطا وجود ندارد مطمئن باشید،در حال مرتکب شدن خطا هستید...!
  • علی نامجو IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    درود برشرف سردار
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    کاروقتی برای خداباشدبزارهرچی دلشون میخوادپشت سرادم بگن ماموروظیفه داره جلوفسادبگیره اگرسختگیری نشده بودالان جامعه راهرزهای خیابون به لجن کشیده بودن دست نیروانتظامی دردنکنه خداپشت وپناه تون
  • حسین IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    اینکه بچه‌های نیروی انتظامی مردم را نزدند شکی نداریم مظلوم‌ترین نیروی نظامی با حقوق ومزایای کم و ساعت کاری زیاد اما. عزیزم شما اصلا نباید اجازه دخالت به لباس شخصی ها و بقیه را بدید اشکال نداره جای کمک کنند اما باید باید زیر نظر شما باشند واز شما دستور بگیرند و اموزش ببینند و الا هرج ومرج میشه بعدم ما چطور دم از قدرت و سرعت عمل میزنیم اونوقت یک عده راحت لباس پلیس میپوشند تو اون همه نیرو میان دست به هرکاری میزنند این ضعف شما هست بهتره به فکر این باشی که یک فرماندهی واحد همه نیروها هدایت کنند بله ما دیدیم یک عده موتور سوار لباس شخصی اموزش ندیده به مردم عادی و کاسب هم کار داشتن ولی از الان بخوای به فکر باشی بهتره اینکه موقع بحران دست وپا بزنی مهمترین هم حق اعتراض به مردم باید داده بشه والا چطور مقامات بالاتر میخوان از درد مردم خبردار بشند ...
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    بنده خودم یه شهروند هستم از یکی از شهرستان های ایران در اختشاش چند وقت قبل درست جلو درخونه من و دور میدان اختشاش و سنگ پرانی شروع شد ماموران نیروی انتظامی هم اومدن . در زیر پنجره خانه اینجانب تو پیاده رو فرمانده یگان ویژه و انتظامی بدون فرد عادی در بینشون باشه داشت به همه دستور میداد که مبادا به کسی ضربه یا کوچکترین تلنگری بزنید با مهربانی و برخورد شایسته و ملامت سعی کنید اختشاش گران را متواری کنید خودم با چشمان خودم از تو پنجره شاهد بودم که میگفت حق ندارید کسی را بزنید یا ضربه بهش وارد کنید گفت این ها یه سری جوان اغفال شده هستند یک ساعت دیگه خسته میش و به خانه هاشون میرن . ودرست بعد از دوساعت اختشاش و سروصدا و اتش زدن عکس شهدا و سنگ پرانی اختشاش گران متواری و بدون اینکه نیروهای انتظامی کسی را مورد ضرب وشتم قرار بدن متواری شدن . ولی دراین بین چندتا خودرو که پلاک غیر بومی شهرما بودن مورد بازرسی و با مهربانی وبرخورد مناسب عوامل انتظامی بجهت انجام تحقیقات به مرکز هدایت شدند . من به چشم خودم دیدم کوچکترین برخورد یا ضربه ای از طرف عوامل انتظامی با اخلال گران نشد
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      اغتشاش مجیدجان دلبندم
  • Pedram dolati IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    آیا اجازه میدید که مردم فیلم بگیرن که خطاهای یگان ویژه رونشون بدن ...
    • محسن IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      اختشاشگر ؟؟؟؟
  • متین IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    عزیزان در تمام دنیا اعتراضی كه تحریک بشه بسمت تخریب تمام دنیا آلمان فرانسه عربستان کره جنوبی آمریکا پلیس امنیت رحم نداره تمام دنیا حالا قمه یا تفنگ دست بگیری که ماجرا تروریستی میشه حالا بیا بگو جایزه چیه ...
  • عباس IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    شما ساعت ده هم صبح هم بفرمایید شب است.کاملاصحیح واثبات شده ... است و نیازبه اثبات دیگران هم نیست
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    درود خدا بر پدر و مادرشون درود
  • ا IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    خدا قوت بهتون👏🏻👏🏻👏🏻
  • بهزاد IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    پلیس مقتدر ولی مظلوم برای دفاع از امنیت کشور و مردم وسط میدان توطئه دشمنان می رود و با نثار جان عزیز خود امید به جامعه می بخشد. درود خدا و پیامبرش بر نیروهای انتظامی و امنیتی و سپاه و بسیج وارتش دلاور
  • محمد زاهدی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    ماشاءالله 💪
  • ملا نصرالدین SE ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    شما به درد و دل تمام مردم ایران و مشکلات آنها گوش بدهید برادر والامقام ارجمند
  • N IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    154 7
    عجب عجب حکایتی
  • ایرانی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    208 7
    اگه کسی از زندگی سیر شده بیاد ثابت کنه
  • علیرضا IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    بعضی ها لیاقت امنیت و آرامش ندارن انگار درود بر پلیس
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    به یک نفر گفتند وسط دنیا کجاست دو قدم رفت جلو گفت اینجاست هرکس هم باور نمی‌کند بره متر کنه
  • بنده خدا IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    درودبرنیروهای مسلحه شجاع ایران زمین درودبه همه شهدای راه وطن...مدافعین حرم....مدافعان امنیت....مدافعین سلامت.....
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    سردار حالا کجا با این شتابان. آهسته برو ما جوانها هم بهت برسیم
  • شهرام امیریان IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    خداوند نیروهای مسلح وجان برکف ما را حفظ بکنه.. الهی آمین
  • مهد IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    عاقبت خیر و تمام
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    لعنت بر مناففین بزدل ودرود خدا بر سپاه مقتدر کشورم
  • سوگند IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    بخدا خسته ایم نمیدونیم کی راست میگه کی دروغ خداکنه امام زمان بیاید
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    142 6
    خب مثلا چه جوری میتونیم ثابت کنیم؟؟؟
  • بهنام IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    122 5
    حاجی جایزه چی میدی🤣😂😅🤣😂😅
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    69 4
    اون چشمها ....
  • علی IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    18 77
    درود بر پلیس مظلوم ک هیچکس ب فکر معیشتشون نیست حقوق ی سرهنگ پلیس ۱۰ ملیونه اخه آدم ب کی بگه خدا ب سفرشون برکت بده من خیلی از پلیسارو دیدم با اینکه تو اسنپ و پیک موتوری هم کارمیکنن بازم هرماه شرمنده زن. و بچشونن
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    21 82
    اکثر نظرات را سایبری ها دادن کاملا مشهوده
  • حسین IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    49 5
    شاید همه اتفاقات ناگوار متعلق به نیروهای شما نباشه ولی مهم اینه که مردم پای حکومت مینویسند
    • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      5 1
      گل گفتی منم میخواستم همینو بگم
  • بابا IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    134 9
    آقای کرمی فرمانده یگان ویژه لطفا فیلم‌های کشتار وضرب وجرح بقصد مرگ را در فضای مجازی ببینید
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    121 4
    این حرف ها را برای ثبت در تاریخ باید نگه داشت
  • یوسف IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    خیلیا باز هم باور نمیکنن خوب خودتون بگید چیکار کنه تا باورتون بشه؟ یه نفر تو کامت ها گفت که در اثر ضرب شتم پلیس مجروح شده چطور حرف اونو باور میکنید ولی پلیس که داره با کلی مدرک میگه همیچین کاری نکرده باور نمیکنید؟
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 هیچ چیز دیدگاه این کردم را عوض نخواهد کرد زنده باد ایرانم زنده باد نیرو انتظامی ،ارتس ،سپاه،و تمامی گروهای که برای امنیت کشورم تلاش میکنن، یگان ویژه مدافع امنیت مردمه، شما مراقب باشید دشمن اعتقاداتتون،نکشه لبیک یا خامنه ای
  • محمد IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    شوخی می کنی ....به کی ثابت کنیم ...واقعا مزاح می کنی
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    88 27
    خدا کنه امام زمان بیاد تا ...
  • GE ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    خداوندا خودت آبروی دروغ گو را ببر
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    139 7
    از اون دروغ های شاخدار
  • US ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    120 2
    .... آیاهیچ فکرکرده اید خداوندچرا به انسان عمر ابدی نداده؟ برای اینکه به آنها بفهماندبرای رفتن به بهشت باید از گزینه‌های سختی عبورکند به مردم ستم نکند حامی ستمگران نباشد. با بدست آوردن ثروت نامشروع برای خود و خانواده خود زندگی راحت تدارک نبیند و بداند دو روز عمر خواهد گذشت وزندگی واقعی درآن دنیا شروع خواهد شد چه بدبخت هستند کسانی راکه ازخدا اطاعت نکردند ولی از خلق ستمگر اطاعت کردند
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    99 6
    اونوقت توکدوم دادگاه؟ ...
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    84 3
    چیزی ک مهم است برخورد و رفتار نیروها با مردم است. در هر صورت مورد قضاوت قرار میگیرند.
  • سینا IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    گرفتن انتقام سخت از مردم عادی ... هیچ افتخاری نداره، ... سردار. خبر ندارم.
  • ناشناس IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    پشت ولایت فقیه باشید تا امنیت داشته باشید ..چندسال مردم در امنیت بودند خسته شدند .قدرنشناسند فکر می کنند با اشوب می توانند اوضاع .اقتصادی برگردونند ..اما خبر ندارند .دشمن وارد کشور می کنند .وجنگ داخلی دارند ایجاد می کنند..اقای رئیسی درحال درست کردن گند کاریهای اقای روحانی هستش .هرچقدر تلاش می کنه تا مردم ما راحت باشند ..احتیاج به کمک داره اما مردم ما کمک نمی کنند هیچی چوب لای چرخ انقلاب دارن می کنند ..هیچ جای جهان .نداریم مثل ایران به زنان احترام بگذارند اما رنان ما فکر می کنند کشورهای دیگه هزادند تا .در سختی نباشند هیچ وقت قدر ایران نمی دونند ...همیشه برای ابادانی وامتیت کشور دعا کنید قدر امنیت بدونید فقط امنیت ارامش
  • جعفری IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    جناب کرمی ما دوست داریم پلیس همیشه مقتدر باشد وقتی درخیابان بااراذل موتور سوارکه با بدنهای تتوشده وعضلات پفکی فحاشی وعربده کشی میکنند ،مواجه میشویم تنها امیدمان اول خدا بعد پلیس است همه میدانیم دراثر نامدیریتی بعضی دچار بحران شدیم ولی امنیت زیر سایه پلیس بدون جانبداری ازجناح خاص رمز بقای ماست.
    • لیندا IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      76 13
      اون ارازل که شما فرمودید دلهاشون خیلی نرم تر و مهربون تر از خیلی هایی است که ادعا دارند
  • علیرضا IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    61 11
    کسی میخواد ثابت کنه بسم الله هم .... داریم هم .... خخخخ
  • علی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    42 15
    😀😀😀😀😀
  • مسیح IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    جالب فقط کامنتهاست،یارو نوشته مردم پشت نیروانتظامی هستند اگه رای گیری بشه همه با پلیس هستند،اونوقت ۵۰۰تا رای منفی به حرفش دادن خخخخخ.خجالت بکشین تروخدا ... یه نگاهی به نظرات و پاسخ مثبت و منفی که به نظرات دادن بندازید بعد نظر بدین... والا حرف حق برای گفتن زیاده،
  • رضایی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    74 15
    چرا نیروهای امنیتی و مردم را در دو طیف مختلف تعریف میکنید مگر نیروهای امنیتی افرادی غیراز فرزندان من و شما هستند
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    120 7
    آخه چه کسی می خواهد قضاوت کند قاضی از خودتان می باشد وکسی دیگری هم قبول ندارید خدا به دادتان برسد
  • داود IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    109 4
    سردار جان عزیز چرا آنهایی که در لباس شما بودند و بنا به فرموده خودتان از شما نبودند را ماموران با تجربه شما دستگیر نکردند؟
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    این همه جوان کودک .... شدن چرا هیچ مسئولی مثل آبان 98 پاسخگو نیست؟ مگه حفظ امنیت همه مردم وظیفه شما نیست؟ یا از نظر شما مردم یعنی خودی بقیه می‌شوند معاند؟
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    اگه یگان ویژه بین معترضین شربت و شیرینی پخش میکنه و همه راضی و خندان میرن خونه هاشون .پس چرا اینترنت رو فیلترینگ کردید تا همه از این تصاویر و برخورد خوب یگان ویژه اشک شوق بریزند.!!
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    82 98
    جناب سردار محترم باسلام ببین شما فرمودید که معترضان آنقدر وحشی اند که به آمبولانس هم رحم نکردند من دیدم که ماموران با آمبولانس مشغول بازداشت مردم و جابجایی ماموران هستند ....
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    102 9
    تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها
  • علی مددی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    36 85
    زنده باشید نور چشمان وطن
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    81 33
    سردار اون غیر خودی هایی که لباس شما را داشتند چرا متخصصان شما دستگیر نکردند یا این که ...
  • ایرانی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    87 8
    کاملا درست میگن مامور بدون دستور ... فرماندهان بالادستی دست به شلیک مستقیم به معترضین نمکند ....
  • بیات IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    61 5
    .عجب .
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    76 8
    جمع کنید بساطتون رو بابا مزدا شده 2 و نیم میلیارد از کجا بیارم بخرم ؟ ماشینی که تو خارج اوراق شده اینجا برای ما شده ارزو وضعیت مردمو درست کنید بجای حرف ...
  • علی IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    54 3
    چرا ۴۴ ساله اقتصاد درست نشده دلیش چیه
  • اسداله IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    85 7
    مفهوم «پلیس نما» که در مصاحبه آمده، یعنی چه ؟
  • احمد IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    19 70
    دم بچه های پلیس گرم.
  • ناشناس IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    30 19
    این رو از تعداد ... شده سوال کن!
  • علی IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    63 21
    لعنت بر آدولف هیتلر ... !
  • ع ا ز CA ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    20 49
    هزاران درود و تشکر از نیروهای مردمی که در شرایت سخت در مقابل دشمنان داخلی و خارجی از خود ایثار کردن برای انقلاب و اسلام و مردم.درود بیکران بر شهدای مدافعان امنیت که جان خود را فدای مردم انقلابی و اسلام کردن .
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    32 9
    جایزه چیه اصلا ثابت هم بشه واسه مرگ ینفر جایزه بگیرید
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    37 3
    ... چرا اولین سوال پرسیده میشه اونجا چکار داشتی
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    5 0
    درود حسن آقا ما هم یکیشون رو داشتیم خیلی راضی بود
  • مهران IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    63 19
    از لایک و دیسها معلومه چقدر باور کردیم
  • ت IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    29 54
    چرا اتوبوس و آتش نشانی را آتش زدند. بعد اینها را می‌گیرند میگن ما جو گیر اون بر آب بودیم ... اون ... مسیح علی‌نژاد نشسته اون بر پولش را میگیره میگه برید جلو شماها
  • ناشناس IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    62 16
    از لایک و دیس لایک معلوم چندچندیم
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    69 9
    یه سری بسیجی اومدن نظر دادن
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    80 11
    مگه کسی جرات داره به شما چیزی رو ثابت کنه! ... ....
  • مهدی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    73 53
    .... رو کی کشت؟ اگه مامور نمابوده چرا شما عاملشو پیدانکردین که ادعای امنیت میکنین؟ آه مادران این سرزمین ....
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    درودبر همه مدافعان انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران مرگبرمنافقان واغتشاگران واشوبگران گمراه
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    60 96
    مردم باید قضاوت کنند مشک آنست که خودببوید نه آنکه عطار بگوئید
  • براندو IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    7 2
    تو جواب سوال اول گفت..با بلندگو اعلام کردیم متفرق بشین هرکی گوش نده آسیب میبینه....
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    15 1
    حالا شلیک چه عمدی چه غیر عمد به مردم بی سلاح درست نیست
  • مختار IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    2 10
    درود بر مدافعان امنیت
  • سیروس IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    2 37
    درود بر شرف پلیس و نیروهای امنیتی شجاع ایران
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    2 32
    درود بر غیرت یگان ویژه ودرود برا مرام ولایت مداری خدا حفظتان کند دشمنان برعلیه شما نیستن بر علیه خدا وامام زمان علیه السلام وبر علیه قانون خدا هستند چه انتظاری ازشون هست دشمنان نظام اسلامی همیشه درحال توطئه هستند ویگان ویژه همیشه در میدان حاضر وخدا محافظشان باشد ومحافط نیروی اطلاعات وقوه قصاییه و کلا نیروهای حافظ قانون خدا وامام زمان علیه السلام ازهمه تشکر وموفق باشند درود بر رهبر عزیزمان خامنه ای وصلوات به روح پاک امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی ولعنت بر دشمنان قانون خدا ولعنت بر دشمنان اسلام ناب
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    5 2
    هر کسی در هر مقام و پستی به مردم ظلم می کند ، انشالله خداوند متعال حق او را می گیرد ، امید اول به خداست