هروویه میلیچ بازیکن کروات و سابق تیم استقلال که بعد از جدایی از این تیم نتوانسته بود طلبش را از این باشگاه دریافت کند، با شکایت به فیفا باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقلاتی استقلال شد. با این وجود علی فتح الله زاده هفته گذشته معاونان خود را به ترکیه فرستاد تا طلب این بازیکن را پرداخت کنند.

ميليچ

محمد زارعی - هروویه میلیچ بازیکن کروات و سابق تیم استقلال که بعد از جدایی  از این تیم نتوانسته بود طلبش را از این باشگاه دریافت کند، با شکایت به فیفا باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقلاتی استقلال شد.

با این وجود علی فتح الله زاده هفته گذشته معاونان خود را به ترکیه فرستاد تا طلب این بازیکن را پرداخت کنند. همین موضوع بهانه ای شد تا با میلچ گفت وگویی داشته باشیم.
 
خیلی دیر اما سرانجام توانستی طلبت را از استقلال بگیری. به خاطر این موضوع گلایه ای نداری؟
هیچ وقت فکر نمی کردم روزی کارم به اینجا بکشد. دلخوری ام بابت این بود که آن زمان همیشه می گفتم استقلال به باشگاه قول های الکی تبدیل شده است. در این موضوع قهرمان شده اند ولی خودم هم فکر نمی کردم تا این حد صبر به خرج دهم. علتش آن علاقه و عرقی بود که به این باشگاه داشتم. محبتی هم که هوداران به من داده بودند باعث شد بود بتوانم صبوری به خرج بدهم. خود شما خبرنگاران و همه می دانند. چقدر با باشگاه استقلال راه آمدم. منتظر ماندم که مشکل توافقی حل شود اما وقتی به مرحله ای می رسید و به جوابی نمی رسید، باید از راه قانونی اقدام کنید من هم مجبور شدم از طریق وکیل کرواتم از طریق فیفا پیگیری کنم. ولی بازهم  با تمامی اتفاقاتی که افتاد و حتی می دانید چه کارهایی در حق من شد، مثل پرداختی های تقلبی که باشگاه برایم ارسال کرد و خودشان هم به این موضوع اذعان داشتند، با این موضوع کنار آمدم تا از طریق فیفا مشکلی ایجاد نشود.
 
هنوز بازی های استقلال را تماشا می کنی؟ نظرت در مورد شرایط این روزهای آبی پوشان با هدایت ساپینتو چیست؟
 آخرین بازی‌ای که از استقلال دیدم، مقابل سپاهان بود. خیلی ناراحت شدم. همان موقع بلافاصله بعد از بازی با مدیرعامل استقلال (فتح الله زاده) برای مذاکراتی ویدیو کال می کردم. به او گفتم از باخت استقلال خیلی ناراحت شدم. مخصوصا آن شکلی در دقیقه آخر باختن که سبب می شود تیم از کورس قهرمانی عقب بیفتد سخت است ولی امیدوارم استقلال به کورس قهرمانی برگردد. همیشه  برد و قهرمانی این تیم من را خوشحال می کند اما در مجموع همان طور که در زمان حضور من در ایران وجود داشت، این رویه الان هم وجود دارد. اینکه فوتبال ایران در سراشیبی است و خیلی افت کرده است. همان طور هم که می بینید خیلی از بازیکنان با کیفیت ایرانی ترجیح می دهند در لیگ های خارج از ایران بازی کنند.
 
در حال حاضر از لحاظ فوتبالی در چه شرایطی هستی و چه کار می کنی؟
در حال حاضر کلاس های مربیگری را پشت سر و تکمیل می کنم. با توجه به اینکه بازیکن ملی پوش و حرفه ای بودم، تا کسب یک مدرک خود به خود پیش رفته‌ام. حالا کلاس های نهایی را پشت سر می گذرانم که مدرک پرولایسنس را بگیرم. برنامه‌ام برای برای آینده مربیگری است.
 
بازی های این فصل استقلال را می بینی. به نظرت نقطه ضعف این تیم چیست؟
در فوتبال ایران یک موضوعی که همیشه به عنوان یک نقص وجود دارد، عدم وجود بازیکن خلاق است. نبود بازیکن خلاق در فوتبال ایران از جمله خود باشگاه استقلال همیشه حس می شود.
 
ممکن است بار دیگر به عنوان مربی به استقلال یا حتی فوتبال ایران برگردی؟
استقلال و هوادارانش جایگاه خیلی خاصی در قلب من دارد. حتما روزی ما دوباره هم را خواهیم دید. یکی از مشکلاتی که با باشگاه استقلال داشتم اینکه هنوز مالیات مرا نداده اند. با این حال رضایت داده‌ام. امیدوارم مالیات من پرداخت شود چراکه می دانم یک روزی به ایران می آیم تا با باشگاه استقلال کار کنم. امیدوارم آن روز این مشکل را نداشته باشم.
 
در پایان اگر صحبتی داری بفرما.
از آقای فتح الله زاده مدیرعامل فعلی استقلال ممنون هستم. دوست و نماینده من آقای بهرامی در ایران کمک کرد. مدیرعامل استقلال را به من معرفی کرد و گفت مدیرعامل خیلی باسابقه ای در این باشگاه است. از طریق او می توانیم به نتیجه برسیم. نگران نباش و اتفاقات گذشته را فراموش کن. با این حال من حرف برادرم (علیرضا بهرامی نماینده میلیچ) را قبول کردم و خوشحالم مدیرعامل استقلال به وعده هایی که داده بود عمل کرد تا ما بتوانیم در استانبو به توافق برسیم.   مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقلات استقلال حل شد و امیدوارم بتوانند با باز شدن پنجره نقل و انتقلات، این تیم را تقویت کنند تا من نقش خودم را در موفقیت استقلال داشته باشم.
 

کد خبر 738459
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    0 0
    با سلام. چرا برای تیم پرطرفدار استقلال حاشیه درست میکنید. به عنوان رسانه خجالت بکشید