سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
۰ نفر

سنت نامگذاری کوچه‌ها و معابر به نام شهدا اقدامی است برای پاسداشت قهرمانان ملی که زندگی‌شان را برای اعتلای ایران هدیه کردند. با اهتمام به این اصل است که نام این بزرگان بر معابر منطقه ما هم می‌درخشد.  

نام

به گزارش همشهری آنلاین، «محمد شیری»، شهردار منطقه ۱۵، گفت: «بر این اساس و با ابلاغ شورای اسلامی شهر تهران، خیابانی در بلوار ابوذر به نام سردار شهید «سعید سیاح طاهری»، از جانبازان دفاع‌مقدس وشهدای مدافع حرم، نامگذاری شد.»

شیری با بیان اینکه برای نامگذاری معابر منطقه جلسات اختصاصی در شورای اسلامی شهر تهران برگزار می‌شود، گفت: «این دهمین معبری است که از ابتدای امسال به نام شهدای گرانقدر میهن اسلامی نامگذاری شده است. با این نامگذاری، تعداد کل معابر نامگذاری‌شده منطقه به نام شهدا و دیگر شخصیت‌های ارزشی به ۱۳۹۵ معبر می‌رسد. مراسم رونمایی از تابلو شهید مدافع حرم، سردار سعید سیاح طاهری، با حضور شهردار ناحیه ۲، خانواده معظم شهید، امام جماعت و معتمدان محل برگزار و کوچه به نام این شهید مزین شد.

سردار شهید سعید سیاح طاهری از جانبازان ۷۰‌درصد دفاع‌ مقدس بود که سال ۱۳۹۴ به‌عنوان مدافع حرم در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت رسید.

کد خبر 738376

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha