در آخرین روز اجراهای چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر، ۱۳ نمایش در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی اجرا می‌شوند.

جشنواره تئاتر فجر

به گزارش همشهری آنلاین، امروز ۱۰ بهمن و در دهمین و آخرین روز اجراهای چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۶ نمایش در بخش صحنه‌ای و ۷ نمایش در بخش خیابانی جشنواره اجرا می‌شوند.

در روز دهم جشنواره نمایشی از روسیه در تالار وحدت اجرا می‌شود. «لیزای بیچاره» به نویسندگی ن. کارامزین و کارگردانی مارک روزوسکی با مدت زمان ۱۱۰ دقیقه در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰ روی صحنه می‌رود.

همچنین سالن اصلی تئاتر شهر در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰ پذیرای گروه تئاتری از برزیل با نمایش «بی‌وطن» به نویسندگی کارینا کاسوچلی و کارگردانی لنرسون پولونینی با مدت زمان ۶۴ دقیقه می‌شود.

نمایش «خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرند» به نویسندگی و کارگردانی احسن جانمی از اصفهان با مدت زمان ۵۵ دقیقه دیگر اثری است که دهمین روز جشنواره در ۲ نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در سالن چهارسوی تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

در سالن سایه تئاتر شهر هم در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ نمایش «لیدر» به نویسندگی و کارگردانی محمد پورجعفری از رشت با مدت زمان ۹۰ دقیقه روی صحنه می‌رود. مرکز تئاتر مولوی هم در آخرین روز اجراهای جشنواره تئاتر فجر در ۲ نوبت ۱۶ و ۱۹ میزبان نمایش «فنجان در طوفان چای» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی مرتضوی‌راد از قم با مدت زمان ۷۰ دقیقه می‌شود.

نمایش «ابرهای بی‌باران» نوشته میلاد اکبر نژاد و کارگردانی حسن عابدی که با حضور برگزیده‌های استان‌ها تولید شده، دیگر نمایش صحنه‌ای روز دهم جشنواره است که در ساعت ۲۰:۳۰ و با مدت زمان ۱۱۰ دقیقه در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

اما در کنار این نمایش های صحنه‌ای امروز نمایش های محیطی و خیابانی هم اجرا می شوند. در پهنه رودکی نمایش‌های «بهیگ هارونک» به نویسندگی و کارگردانی علی قاضی از مسجدسلیمان با مدت زمان ۲۰ دقیقه، «استامینوفن با طعم کدئین» به نویسندگی آدینه رحیم‌نژاد و کارگردانی مجتبی خلیلی از تهران با مدت زمان ۲۰ دقیقه، «هیبت» به نویسندگی و کارگردانی عبدالله بهادری از لنگرود با مدت زمان ۲۵ دقیقه، «نبودن برای بودن» به نویسندگی و کارگردانی سوران حسینی از مریوان با مدت زمان ۲۵ دقیقه، «پلاسما» به نویسندگی و کارگردانی سعید بادینی از زاهدان با مدت زمان ۳۵ دقیقه و «آکوستیک مین» به نویسندگی و کارگردانی حمید ناطقی از ساری با مدت زمان ۲۵ دقیقه است که به ترتیب ساعت ۱۴:۳۰، ۱۵، ۱۵:۳۰، ۱۶، ۱۶:۳۰ و ۱۷ اجرا می‌شوند.

ایوان انتظار متروی میدان ولی‌عصر (عج) هم ساعت ۱۱ محل اجرای نمایش «بی‌وقتی» به نویسندگی محمدرضا جعفری لفوت و کارگردانی آدینه رحیم‌نژاد از اصفهان با مدت زمان ۲۵ دقیقه است.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری کوروش زارعی فردا ۱۱ بهمن به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 738360

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha