قدم زدن در نمایشگاه نقاشی «نقاشان کوچک» شما را به سرزمین جادویی طرح و رنگ می‌برد.

نمایشگاه نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین، سادگی در طراحی و استفاده از رنگ‌های شاد و هیجان‌انگیز بخش جداناشدنی نقاشی کودکان است. نقاشی تمرکز کودکان را افزایش داده و قوه تخیلشان را تقویت می‌کند. محبوبه دهقان، مربی نقاشی است که ۲۵ سال در زمینهٔ آموزش تخصصی نقاشی برای کودکان فعالیت می‌کند.

او که مسئولیت آموزش این هنرمندان کوچک را بر عهده دارد در باره این نمایشگاه می‌گوید: «برگزاری نمایشگاه برای اعتمادبه‌نفس کودکان و انگیزه آن‌ها بسیار مفید است. مخاطبان در مراجعه به نمایشگاه‌های نقاشی نباید تنها منتظر نقاشی‌های حرفه‌ای باشند. یک نمایشگاه نقاشی کودکانه نیز می‌تواند بسیار جذاب و متفاوت باشد. با توجه به اینکه کودکان سرشار از خلاقیت و ایده‌های بکر و تازه هستند. هدف ما از برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها حساس کردن خانواده‌ها نسبت به آموزش هنر کودکان و توجه آن‌ها به استعدادهای هنری فرزندانشان است.»

۴۶ نقاشی کودکانه در نگارخانه معرفت | تصویرهای خوشرنگ و لعاب نقاشان کوچک

نمایشگاه نقاشی «نقاشان کوچک» تا ۲۱ بهمن از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ در نگارخانه معرفت فرهنگسرای معرفت براست و علاقه مندان می توانند آثار هنرمندان ۴ تا ۸ ساله را ببینند.

علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند به نگارخانه فرهنگ‌سرای معرفت واقع در بلوار شهران، بعد از زیرگذر شهیدهمت مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۳۰۱۴۴۴ تماس بگیرند.

کد خبر 738257

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha