عده‌ای از مخاطبان سریال بی‌گناه بر این گمان هستند که احسان معجونی بازیگر نقش سینا نسبت فامیلی با حسن معجونی دارد.

image-20230128180345-1.jpeg

احسان معجونی بازیگر نقش سینا معصومی در سریال بی‌گناه، علاوه بر بازیگری با کارگردانی و نویسندگی نیز آشنایی دارد. این بازیگر جوان متولد دهه هفتاد است و کارشناسی ارشد رشتهٔ نمایش و بازیگری را از دانشکدهٔ هنرهای زیبا دانشگاه تهران کسب کرده است. هر چند نام‌خانوادگی این بازیگر با حسن معجونی،‌کارگردان و بازیگر ایرانی همخوانی دارد، اما هنوز به صورت رسمی خبری مبنی بر نسبت خانوادگی او با حسن معجونی منتشر نشده است. با این حال بسیاری از مخاطبان این سریال گمان می‌کنند او با حسن معجونی نسبت فامیلی دارد. سریال‌های ایرانی را می‌توان با کیفیت بالا و به صورت کاملاً قانونی در سایت فیلمیز مشاهده کرد.

بازیگران سریال بی‌گناه

محسن کیایی در نقش بهمن مردانی،‌ شبنم مقدمی در نقش فروغ فرشباف،‌ ویشکا آسایش در نقش مهتاب، مسعود رایگان در نقش استاد رشید فرشباف، رویا تیموریان در نقش ناهید،‌ مهرانه مهین‌ترابی در نقش ابریشم،‌ آتیلا پسیانی در نقش استاد کثرتی، ماهور الوند در نقش جانا، مهران احمدی در نقش عطا، نسرین نصرتی در نقش پروین فرشباف، هدیه بازوند در نقش یلدا فرشباف، مبینا طبایی در نقش کیانا، احسان معجونی در نقش سینا، باران احمدی در نقش سارینا،‌ نوید لایقی در نقش وحید منفرد، حسین پورکریمی در نقش سهراب فرشباف

زمان پخش سریال بی‌گناه

سریال بی‌گناه به کارگردانی مهران احمدی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی هر هفته یکشنبه ساعت ۸ صبح در پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد. این سریال برای افراد بالای ۱۲ سال مناسب است. سریال بی‌گناه جزو سریال‌های پرمخاطب ایرانی است. سریال‌های ایرانی را می‌توان با کیفیت بالا و به صورت کاملاً قانونی در سایت فیلمیز مشاهده کرد.

نسبت فامیلی احسان معجونی در سریال بی‌گناه با حسن معجونی

خلاصه داستان سریال بی‌گناه

بهمن مردانی با بازی محسن کیایی که به دلیل نشر بیانیه دانشجویی تحت تعقیب است، به خارج از کشور رفته و از بعد ۲۵ سال به ایران باز می‌گردد. او در زمان بازگشت به دنبال عشق قدیمی خود، فروغ فرشباف با بازی شبنم مقدمی است. در نتیجه این اتفاق، ماجراهای جدید ایجاد می‌شود و رازهای پنهان شده خانواده فاش می‌شود. هر چند این سریال ژانری عاشقانه دارد اما به موضوعاتی مانند کلاهبرداری مجازی و شکاف نسلی نیز می‌پردازد. به همین دلیل این سریال جزو سریال‌های پرمخاطب در شبکه نمایش خانگی است. سریال‌های ایرانی را می‌توان با کیفیت بالا و به صورت کاملاً قانونی در سایت فیلمیز مشاهده کرد.

عوامل سریال بی‌گناه

کارگردان؛ مهران احمدی، تهیه‌کننده؛ مصطفی کیایی، سرپرست نویسندگان؛ محسن کیایی، نویسندگان؛ عماد رضایی‌نیک، رضا علیپور، بازنویس نهایی؛ مصطفی کیایی، مدیر برنامه‌ریزی؛ زینب نصرالهی، دستیار اول کارگردان؛ محمدمهدی رسول‌زاده، منشی صحنه؛ سعیده دلیریان، دستیاران کارگردان؛ رضا محبی، مریم جویی، دستیار برنامه‌ریز؛ سید بهزاد حسینی، عکاس؛ محسن کرمانی، فیلم پشت‌صحنه؛ منوچهر مرزبان، مدیر فیلمبرداری؛ حسین جلیلی، دستیار اول فیلمبردار؛ سعید خضریان، دستیار دوم فیلمبردار؛ حسین شباهنگ، نورپرداز؛ وحید عربگری، دستیاران فیلمبردار؛ مهدی فشمی، احسان نادری باغ ابریشمی، علیرضا مجدآبادی، محمد انوری‌زاده، تدوین؛ نیما جعفری جوزانی، طراحی و ترکیب صدا؛ امین شریفی، صداگذار؛ علی پزشکی، مدیرصداگذاری؛ امیرنوبخت، آهنگساز؛ آرمان موسی‌پور، خواننده تیتراژ؛ علیرضا قربانی

کد خبر 737992

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha