مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
۰ نفر

این روزها در بیشتر محافل و اماکن صحبت از ارز دیجیتال به گوش می‌­رسد و افراد دوست دارند بیشتر در مورد آن مطلع شوند.

image-20230125171832-1.png

ارز دیجیتال (پول دیجیتال، پول الکترونیکی یا ارز الکترونیکی) شکلی از ارز است که ویژگی فیزیکی ندارد و به صورت دیجیتال یا الکترونیکی در دسترس قرار میگیرد. ارزهای دیجیتال عمدتا در سیستم های رایانه ­ای یا تلفن همراه قابل استفاده هستند و تنها از این طریق می توان آن ها را ذخیره یا مبادله کرد و از همین رو برای نگهداری این نوع ارزها به کیف پول فیزیکی احتیاجی نیست اما نکته مهم این است که آن ها از مجموعه الزامات خاص خود برای ذخیره سازی و پردازش برخوردارند که کار کردن با آن امری بسیار مهم است. ارز دیجیتال پتانسیل این را دارد که در آینده ای نه چندان دور طرز فکر جامعه را در مورد پول فیزیکی تغییر دهد و مرزهای خرید و فروش و مبادله کالا را جا به جا کند. تحقیقات نشان می دهد که بیشتر مردم نام ارز دیجیتال را شنیده‌اند و در مورد آن کنجکاوی می‌کنند، اما آن­ها به طور کامل در مورد آن نمی‌دانند و از چگونگی سرمایه‌گذاری و ورود به این بازار بی­‌خبر هستند.

اهمیت صرافی مطمئن و قابل اعتماد در دنیای ارز دیجیتال

شاید این سوال پیش بیاید که آیا به تنهایی و با اطلاعات کم خود می توانیم در این بازار دیجیتال سرمایه گذاری کنیم و از کار با آن لذت ببریم؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت: ارزهای دیجیتال در عین سادگی پیچیدگی­ های خاص خود را دارند و از آنجا که مستعد هک می باشند، هکرها می توانند آن ها را به راحتی از کیف پول (wallet) به سرقت ببرند و یا با تغییر پروتکل ها، آن­ها را غیر قابل استفاده کنند. از همین رو بهتر است برای ایمن­ سازی و امنیت قوی از متخصصان مربوط به این حوزه کمک گرفت و با راهنمایی آنان در این بازار شرکت کرد. 

همه ما می دانیم درک ارز دیجیتال و وارد شدن به این بازار به تنهایی دلهره آور است و می تواند ما را با چالش­های دشواری روبرو کند. در کشور ما صرافی­ ها و مجموعه ­های بسیاری وجود دارند که در این حوزه فعالیت می­ کنند و به نوعی خرید و فروش برخی ارزهای دیجیتال را فراهم می آورند. اما نکته اینجاست بعضی از این مجموعه ­ها از بی آگاهی  و کم دانشی سرمایه گذاران و کاربران سوء استفاده کرده و از سود آنان به نفع خود بهره برداری می­کنند و یا آن­ها را با چالش­ های بسیاری که مغایر با قوانین کشور است رو به رو می­ کند که این امر باعث از دست دادن بخشی یا تمامی سرمایه کاربران و سرمایه گذاران می شود و سرمایه گذاری در این حیطه را به امری با ریسک بالا تبدیل می کند.

از طرفی دیگر ارز دیجیتال نوسانات قیمتی بسیاری دارد که متاثر از قیمت دلار و قیمت جهانی ارز مورد نظر است. لذا کاربران اگر با علم کافی و مشاوره گرفتن از افراد مجرب و خبره ورود به این بازار با ارزش داشته باشند می توانند از سود خوبی بهره ببرند در غیر این صورت ممکن است با یک اقدام اشتباه و بدون مشورت گرفتن از افراد کار بلد، موجب به خطر افتادن تمامی سرمایه شان بشوند.

بنابراین انتخاب صرافی مناسب و مطمئن یکی از مهم‌ترین اقدامات لازم برای ورود به بازار ارز دیجیتال است. صرافی ارزفی با گردآوری متخصصین و تکنسین های درجه یک در زمینه ارز دیجیتال و بازار سرمایه به یکی از جامع ترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران تبدیل شده است. این صرافی مجموعه ای کامل از اطلاعات و تحقیقات را برای علاقه مندان و کاربران ارائه می دهد و آنان را با برخی از مبانی فن آوری ارز دیجیتال آشنا می کند و با آن ها در مورد اهمیت اقتصادی و تاثیر ارز دیجیتال در زمینه تجارت و سرمایه گذاری بحث و مذاکره می کند. در کل ارزفی بستری را فراهم می آورد که علاقه­ مندان و سرمایه­ گذاران با دانش به روز شده و اطلاعات کافی وارد این بازار بشوند و در مورد آن تصمیمات هوشمندانه بگیرند.

احراز هویت در دنیای ارز دیجیتال دیگر معنایی ندارد

چرا ارزفی از دیگر صرافی ها متمایز است:

  • ارزفی دارای ۴۰۰ ارز دیجیتال از جمله: بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، دوج کوین، ریپل و بسیاری ارزهای دیجیتال دیگر است و برای این تعداد ارز دیجیتال، کیف پول اختصاصی برای هر کاربر را فراهم می آورد.
  • همچنین این صرافی گزینه های سرمایه گذاری متعددی را برای کاربران ارائه می دهد و این امکان را به وجود می آورد تا کاربران بدون احراز هویت بتوانند ارزهای خود را به تمامی ارزهای دیگر تبدیل کنند.

گفتنی است صرافی ارزفی تنها سایت در ایران است که امکان تبدیل هر گونه ارزی را به ارزهای گوناگون دیگر فراهم می‌آورد و در تمامی مراحل آن از کاربران پیشتیبانی و حمایت می‌کند.

احراز هویت در دنیای ارز دیجیتال دیگر معنایی ندارد

در انتها، باتوجه به آنچه گفته شد، ورود به بازار ارز دیجیتال ملزم به آشنایی صرافی مطمئن، قابل اعتماد و همراه است که این مهم را می توان با کمی تحقیق و بررسی به انجام رساند. تیم ارزفی با تلاش در راستای شفاف سازی در انتقال اطلاعات و حفظ حریم شخصی و خصوصی کاربران به عنوان امن­ ترین سامانه تبادل ارز دیجیتال توانسته رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند و راه‌گشا و راهنمای آنان در این مسیر باشد.

کد خبر 737437

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha