حجت‌ الاسلام خطیب با بیان اینکه بیش از دوازده تیم تروریستی توسط سربازان گمنام در مدت کوتاهی دستگیر شده است، گفت: ریشه این تیم‌ها که قصد خرابکاری در داخل کشور داشتند به رژیم صهیونیستی متصل بوده است.

خطيب

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در جلسه شورای تأمین استان زنجان به فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر اشاره و اظهار کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی مهمترین رسالت ما است.

حجت‌الاسلام خطیب به فتنه‌های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: وجود علما و مردم انقلابی و حسینی در استان زنجان موجب شده تا این استان همواره در عبور از فتنه‌ها همدلی را به رخ بکشد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه عبور از فتنه‌ها با رهنمودهای رهبر فرزانه و حکیم و اتحاد مردمی صورت گرفته است، گفت: همدلی و اقتدار نتیجه این امنیت است.

وی با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است، گفت: دشمن از دشمنی خود دست نخواهد کشید و همواره به فکر توطئه‌های جدید است.

حجت‌الاسلام خطیب افزود: ایران قوی با مردم قوی شکل گرفته و حضور مردم در صحنه‌های مختلف موجب تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی و خنثی‌سازی توطئه‌ها است.

وزیر اطلاعات گفت: اگر می‌خواهیم جامعه پویا و با نشاط داشته باشیم باید همه مسئولان یکصدا و متحد باشند.

حجت‌الاسلام خطیب به تحریم دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان می‌دانند این تحریم‌ها نه تنها موجب ضعف ما نشده، بلکه همواره موجب تقویت روحیه خودباوری مردم شده است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمن در مقابل وحدت و انسجام مردم، مسئولان، فرهیختگان و نخبگان دچار استیصال شده است، گفت: دست دشمنان با هر توطئه‌ای برای مردم رو شده است.

حجت‌الاسلام خطیب با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد جنگ جهانی رسانه‌ای قصد ناامید کردن مردم ایران نسبت به خدمات نظام را دارد، افزود: وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان بار دیگر تداوم‌بخش پیروزی‌ها شد.

وی با بیان اینکه همه باید به دولت کمک کنیم، گفت: باید همه تلاش‌ها به سمت افزایش اشتغال و کاسته شدن مشکلات اقتصادی باشد.

وزیر اطلاعات همچنین به ادامه سفرهای استانی دولت آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و گفت: حضور رئیس‌جمهور و هیئت دولت در بین مردم هر استان برای کاستن مشکلات آن منطقه است که با استقبال مردمی روبرو شده است.

حجت‌الاسلام خطیب خطاب به دشمنان که قصد نزدیکی به کشورهای همسایه ما را دارند، گفت: کشور ما در موضوع امنیت و منافع ملی با جدیت با دشمنان برخورد خواهد کرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه بیش از دوازده تیم تروریستی توسط سربازان گمنام در مدت کوتاهی دستگیر شده است، گفت: ریشه این تیم‌ها که قصد خرابکاری در داخل کشور داشتند به رژیم صهیونیستی متصل بوده است.

حجت‌الاسلام خطیب با بیان اینکه این تیم‌های تروریستی قصد داشتند با عملیات‌های مختلف انتقام شکست خود را از فتنه‌ها بگیرند، گفت: هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی تمامی این فتنه‌ها را خنثی کرد.

وی همچنین به اقدامات دشمنان علیه سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: مردم و مسئولان با همدلی و اتحاد بار دیگر از سپاه پاسداران حمایت کرده و موجب دلگرمی سپاه شدند.

وزیر اطلاعات در ابتدای سفر خود با حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده، ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کرد.

همچنین وزیر اطلاعات در مزار شهدای زنجان حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب به زیارت آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان رفت و نماز زیارت به جای آورد.
 
وزیر اطلاعات همچنین در ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان حضور یافت و به تماس مردمی پاسخ و دستورات لازم را صادر کرد.
 
در پایان جلسه شورای تأمین استان از خدمات مدیر کل سابق اطلاعات استان تقدیر و مدیر کل جدید اطلاعات استان زنجان معرفی شد.

کد خبر 737283

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha